دستاوردهای انقلابیون برای سوریه

کد خبر: 340623

مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را آماده شدن حلب برای انتخابات، دستاوردهای انقلابیون برای سوریه، نشست معارضان اسرائیلی و سوری در برلین و درخواست پارلمان انگلیس برای استقرار نیرو در مرز سوریه و ترکیه دانست.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را آماده شدن حلب برای انتخابات، دستاوردهای انقلابیون برای سوریه، نشست معارضان اسرائیلی و سوری در برلین و درخواست پارلمان انگلیس برای استقرار نیرو در مرز سوریه و ترکیه دانست .

تحولات میدانی

نبض زندگی همچنان در سوریه می‌زند+عکس

روز جمعه دمشق، پایتخت سوریه میزبان مسابقات دوچرخه سواری بود که در آن دوچرخه سواران سوری و تعدادی از کشورهای عربی و اروپایی مشارکت داشتند، تا سوریه نشان دهد که نبض زندگی در آن همچنان می‌زند .

آماده شدن حلب برای انتخابات ریاست جمهوری

حلب بدون تردید یکی از مناطقی است که در انتخابات آینده ریاست جمهوری سوریه حضور و مشارکت خواهد داشت و برخلاف آنچه برخی تصور می‌کنند، نیازمند نبردی بزرگ برای حضور در انتخابات نیست .

دستاوردهای «انقلاب»!! معارضان سوری در قاب تصویر

معارضان سوری و گروه‌های مسلح همواره از شهر حمص تحت عنوان «پایتخت انقلاب»!! خود در سوریه یاد کرده‌اند، هم اکنون پس از خروج آنها از این شهر می‌توان دستاوردهای انقلاب آنها را برای مردم سوریه به نظاره نشست .

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در حومه «حماه »

بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شهرک الحمرا واقع در حومه استان «حماه» سوریه تعدادی کشته و زخمی شدند .

ارسال موشک‌های ضدتانک به سوریه فعلاً در مرحله آزمایشی است

روزنامه «یواس‌ای‌تودی» به نقل از منابع آگاه نوشته است که ارسال موشک‌های ضدتانک به سوریه فعلا در مرحله آزمایشی است و در صورت موفق بودن طرح، این کمک‌ها افزایش می‌یابد .

ارتش سوریه علمیات آزاد سازی ناحیه «جوبر» را آغاز کرد

یک منبع نظامی از آغاز علمیات آزاد سازی ناحیه جوبر واقع در دمشق پایتخت سوریه خبر داد .

تحولات سیاسی

سازمان ملل: مخالفان دو مرکز شیمیایی را در نزدیکی دمشق به دست گرفته‌اند

سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی اعلام کرد معارضان مسلح کنترل دو مرکز شیمیایی را در نزدیکی دمشق پایتخت سوریه به دست گرفته‌اند .

شور و شوق انتخاباتی در سوریه با آزادی حمص افزایش یافته است

کارشناس لبنانی مسائل خاورمیانه با بیان اینکه پیروزی ارتش سوریه در حمص تاثیر مستقیمی بر انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت، تاکید کرد این موفقیت می‌تواند باعث اقبال مردم به انتخابات شود .

« داود اوغلو» انتخابات سوریه را فرمایشی خواند

چند روز پس از اعلام یک مسئول اروپایی مبنی بر اینکه آمریکا به ایران و روسیه پیشنهاد داده است که رئیس جمهور سوریه در قدرت بماند اما بدون برگزاری انتخابات، وزیر خارجه ترکیه انتخابات سوریه را بی‌معنا خواند .

نشست معارضان اسرائیلی و سوری در برلین برگزار شد

شماری از معارضان سوری روز پنجشنبه با رئیس معارضان صهیونیست در برلین آلمان دیدار کردند .

سفیر آمریکا در بیروت: تحولات حمص، پیروزی «بشار اسد» را مسجل کرد

سفیر آمریکا در لبنان، موضوع برقراری آتش‌بس در «حمص» را بیانگر پیروزی «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه خواند .

ماهر عبد‌الحفیظ، حسان عبد‌الله النوری و بشار اسد نامزدهای نهایی ریاست جمهوری سوریه

دادگاه قانون اساسی سوریه اسامی ماهر عبد‌الحفیظ، حسان عبد‌الله النوری و بشار اسد را به عنوان نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد .

درخواست پارلمان انگلیس برای استقرار نیرو در مرز سوریه و ترکیه

کمیته امور داخلی پارلمان انگلیس ضمن هشدار نسبت به تبعات بازگشت تروریست‌های انگلیسی از سوریه، به دولت این کشور توصیه کرده‌ است که در مرز ترکیه و سوریه نیروهایی را برای کنترل تردد این افراد مستقر کند .

موفقیت دمشق در حمص شکست راهبرد آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه است

یک کارشناس مسائل راهبردی تاکید کرد: پیروزی در حمص تنها محدود به عرصه میدانی سوریه نیست بلکه افق این پیروزی خروج موفق سوریه از توطئه ای آمریکایی-صهیونیستی است که با تمام توان در منطقه به اجرا درآمد .

« سوا» (با هم) عنوان ستاد انتخاباتی «بشار اسد »

با اعلام آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد، یکی از نامزدهای این انتخابات عنوان ستاد خود را «سوا» (با هم) برگزید .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها