توجیه لیبرمن ازحمله‌ به بلندی‌های جولان

کد خبر: 350144

مهمترین تحولات سوریه در روز گذشته گزارش‌های اسرائیلی مبنی بر احتمال قوی سوریه پاسخ حمله هوایی اسرائیل، تلاش ناکام گروه‌های مسلح برای نفوذ به القلمون و سخنان لیبرمن برای توجیه حمله اسرائیل به بلندی‌های جولان است.

فارس:مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان در گزارش‌های اسرائیلی: به احتمال قوی سوریه پاسخ حمله هوایی اسرائیل را می‌دهد، تلاش ناکام گروه‌های مسلح برای نفوذ به القلمون، انهدام آخرین مواضع تروریست‌ها، دولت اردوغان مسئول مستقیم کشتار مردم سوریه و سخنان لیبرمن برای توجیه حمله اسرائیل به بلندی‌های جولان ملاحظه کرد .

تحولات میدانی

سوریه یک هواپیمای بدون سرنشین ترکیه را ساقط کرد

یک روزنامه سوری اعلام کرد که ارتش سوریه موفق شده است یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ترکیه را در جنوب استان حلب ساقط کند .

گزارش‌های اسرائیلی: به احتمال قوی سوریه پاسخ حمله هوایی اسرائیل را می‌دهد

پس از آنکه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با جنگنده‌های خود حریم هوایی سوریه را نقض و به نقاطی در جولان حمله کرد و باعث کشته شدن چندین نظامی این کشور شد، افسران این رژیم پیش‌بینی کردند سوریه به احتمال زیاد به این حملات پاسخ خواهد داد .

تلاش ناکام گروه‌های مسلح برای نفوذ به القلمون/انهدام آخرین مواضع تروریست‌ها

تلاش گروه‌های مسلح برای نفوذ مجدد به منطقه القلمون در ریف دمشق و تبدیل آن به کانون بحران و ناامنی با مقابله نیروهای ارتش سوریه و انهدام آخرین مواضع تروریست‌ها در این منطقه ناکام ماند .

ادامه روند آشتی ملی در «یرموک»/تدارک «النصره» برای بازپس گیری «الموحسن »

در حالی‌که گزارش‌های رسیده از اردوگاه آوارگان فلسطینی «یرموک» در جنوب دمشق از ادامه روند آشتی ملی در این اردوگاه خبر می‌دهد، در دیر الزور جبهه النصره خود را برای باز پس گیری منطقه الموحسن از داعش آماده می‌کند .

تروریست آلمانی پس از بازگشت از سوریه بازداشت شد

یک جوان 20 ساله آلمانی که 6 ماه در سوریه و توسط عوامل داعش تعلیم دیده بود، پس از بازگشت به موطن مادری به اتهام برنامه‌ریزی برای حمله تروریستی بازداشت شد .

تحولات سیاسی

مسکو به دمشق تبریک گفت/ حال نوبت نابودی «سلاح‌های شیمیایی تروریست‌ها» است

دولت روسیه تحویل آخرین محموله‌های مواد و سلاح‌های شیمیایی سوریه به مجامع بین المللی جهت نابودی آن را به دمشق تبریک گفت .

دولت اردوغان مسئول مستقیم کشتار مردم سوریه

سفیر سوریه در تهران تصریح کرد: حکومت ترکیه در خصوص بحران سوریه دچار دوگانگی نیست، دولت اردوغان مسئولیت مستقیم در کشتار مردم سوریه در نتیجه حمایت از گروه‌های تروریستی دارد .

تونس: نگران خطر بازگشت 2400 جنگجوی تونسی حاضر در سوریه هستیم

وزیر کشور تونس تصریح کرد کشورش نگران بازگشت 2 هزار و 400 جنگجوی تونسی حاضر در سوریه است .

سخنان لیبرمن برای توجیه حمله اسرائیل به بلندی‌های جولان

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد نیروهای وفادار به رئیس‌جمهور سوریه عامل درگیری و حمله اخیر اسرائیل به بلندی‌های جولان بوده‌اند .

دمشق: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا واکنشی عاجزانه به انتخابات سوریه است

وزارت خارجه سوریه با انتقاد از تحریم اخیر اتحادیه اروپا علیه 12 وزیر کابینه این کشور، این اقدام را واکنشی ناامیدکننده و ناشی از درماندگی به انتخابات ریاست‌جمهوری دانست .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها