تغییرات مهم در کابینه جدید سوریه

کد خبر: 352206

مهمترین تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته طرح 2 سال قبل انگلیس برای آموزش 100هزار نفر از مخالفان سوریه و حمله به دمشق، کنترل کامل شهر صنعتی حلب توسط ارتش سوریه و تغییرات مهم در کابینه جدید سوریه است.

فارس: مهمترین تحولات سیاسی و میدانی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان در طرح 2 سال قبل انگلیس برای آموزش 100هزار نفر از مخالفان سوریه و حمله به دمشق، ارتش سوریه کنترل کامل شهر صنعتی حلب را در دست گرفت و تغییرات مهم در کابینه جدید سوریه ملاحظه کرد .

طرح 2 سال قبل انگلیس برای آموزش 100هزار نفر از مخالفان سوریه و حمله به دمشق

شبکه بی‌بی‌سی روز پنج‌شنبه از طرح دو سال قبل انگلیس برای تشکیل ارتشی 100 هزار نفری از مخالفان سوریه و حمله به دمشق با کمک پوشش هوایی کشورهای غربی و عربی خبر داد .

جنگنده‌های سوریه تروریست‌ها در مرز لبنان را هدف گرفتند

منابع خبری اعلام کردند که جنگنده‌های سوری در ادامه هدف گرفتن تروریست‌ها در مرز سوریه و لبنان، اعلام کردند که این جنگنده‌ها منطقه عرسال را هدف گرفتند .

ارتش سوریه کنترل کامل شهر صنعتی حلب را در دست گرفت

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، پس از در هم شکستن خطوط دفاعی گروه‌های مسلح در شهر صنعتی حلب، کنترل کامل این شهر را در دست بگیرند .

تغییرات مهم در کابینه جدید سوریه

منابع مطلع اعلام کردند که انتخاب اعضای دولت جدید سوریه در حال نهایی شدن است و در این میان وزیر خارجه و معاون رئیس جمهور تغییر خواهند کرد .

درگیری نیروهای مرزی ترکیه با عناصر مسلح در مناطق مرزی ریف ادلب

نیروهای مرزی ترکیه با عناصر مسلح در مناطق مرزی ریف ادلب درگیر شده و تانکرهای حامل گازوئیل قاچاق آنها را هدف گرفتند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها