تروریست‌های سوریه تهدید شماره یک آمریکا

کد خبر: 356873

مهمترین تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان کنترل میدان گازی «الشاعر» در حمص، شهادت خواهرزاده سید حسن نصر الله، فشار جیش الاسلام بر اهالی غوطه شرقی برای پیوستن به آن و تهدید شماره یک آمریکا و غرب در سوریه دانست.

فارس: مهمترین تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان شهادت خواهرزاده سید حسن نصر الله، فشار جیش الاسلام بر اهالی غوطه شرقی برای پیوستن به آن و تهدید شماره یک آمریکا و غرب در سوریه دانست .

تحولات میدانی

فشار گروه تروریستی «جیش الاسلام» بر اهالی غوطه برای پیوستن به آن

منابع محلی در غوطه شرقی دمشق از اعمال فشارهای شدید گروه تروریستی «جیش الاسلام» بر اهالی این منطقه جهت پیوستن به این گروه تروریستی خبر می‌دهند .

شهادت خواهرزاده «سیدحسن نصرالله» در سوریه+عکس

منابع خبری سوری از شهادت خواهرزاده «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در حین ادای وظیفه جهادی‌اش در مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه خبر دادند .

افزایش پیوستن تروریستهای سوری به تکفیری‌های «داعش »

به گزارش بازرسان حقوق بشر سازمان ملل، مخالفانی که در سوریه دست به اقدامات تروریستی می زدند، در حال پیوستن به تکفیریهای داعش هستند .

میدان گازی مهم «الشاعر» در شرق حمص به کنترل ارتش سوریه درآمد

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، کنترل میدان گازی «الشاعر» که چندی پیش توسط گروه تروریستی تکفیری «داعش» تصرف شده بود، را بار دیگر در دست گیرند .

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در ادلب 10 کشته و 22 زخمی بر جای گذاشت

انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه «اطعمه» در حومه ادلب 10 کشته و 22 زخمی بر جای گذاشت .

تحولات سیاسی

مقامهای آمریکایی: تروریستهای حاضر در سوریه، تهدید شماره یک برای آمریکا و غرب هستند

رسانه‌های سوری نوشتند که مسئولان آمریکا ضمن حمایتهای تسلیحاتی و مالی از تروریستهای حاضر در سوریه در ادامه ادعاهای ضد و نقیض خود، از این تروریستها به عنوان تهدید شماره یک برای این کشور و کشورهای غربی یاد کردند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها