«توافق بشردوستانه» ارتش سوریه در حلب

کد خبر: 359149

مهمترین تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان آغاز عملیات آزادسازی تپه استراتژیک موسی در فلیطه، تشکیل دولت جدید ظرف روزهای آینده و «توافق بشردوستانه» ارتش سوریه برای شکستن محاصره مناطق شرقی حلب دانست.

فارس: مهمترین تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان آغاز عملیات آزادسازی تپه استراتژیک موسی در فلیطه، تشکیل دولت جدید ظرف روزهای آینده، تغییر در 10 وزارتخانه، ابقای «معلم» در وزارت خارجه و «توافق بشردوستانه» ارتش سوریه برای شکستن محاصره مناطق شرقی حلب دانست .

تحولات میدانی

نبردهای جنوب حلب، نبردهایی موضعی با اهدافی استراتژیک

از ماهیت نبردهایی که اکنون نیروهای ارتش سوریه در شهر حلب و ریف آن به اجرا می‌گذارند، می‌توان برداشت کرد که این نبردها بر تاکتیک آزادسازی موضعی مناطقی استوار است که برای ارتش سوریه اهداف استراتژیک را محقق کند .

آغاز عملیات آزادسازی تپه استراتژیک «موسی» در «فلیطه »

نیروهای ارتش سوریه عملیات آزادسازی تپه «موسی» در منطقه «فلیطه» واقع در القلمون را آغاز کردند که به دلیل مشرف بودن بر مناطق عرسال در مرزهای لبنان و سوریه دارای اهمیت استراتژیک بسیاری است .

تشکیل دولت جدید ظرف روزهای آینده/ تغییر در 10 وزارتخانه/ ابقای «معلم» در وزارت خارجه

منابع آگاه سوری ضمن اعلام تشکیل دولت جدید سوریه ظرف روزهای آینده، از تغییر در 10 وزارتخانه و ابقای «ولید المعلم» وزیر خارجه این کشور در سمت خود خبر دادند .

« توافق بشردوستانه» ارتش سوریه برای شکستن محاصره مناطق شرقی حلب

میانجی‌های سوری و بین‌المللی از یک ماه پیش تلاش‌های خود را در شهر حلب آغاز کرده‌اند تا با گشودن گذرگاهی موجبات ارتباط بخش شرقی شهر حلب که اکنون در محاصره ارتش سوریه است، به بخش غربی شوند .

نخست‌وزیر سوریه: ارتش همه نقاط اشغال شده را آزاد خواهد کرد

نخست وزیر سوریه ضمن محکوم کردن جنایات تروریستها در عراق و لبنان و تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین، بر تلاش ارتش برای بازپسگیری تمامی مناطق این کشور تاکید کرد .

تحولات سیاسی

ضرورت اقدام رسانه‌های منطقه در رسوا کردن ماهیت رژیم صهیونیستی

اعضای شورای ملی سوریه ضمن اشاره به همدستی رژیم‌های حاکم عربی با رژیم صهیونیستی، جنایات این رژیم علیه مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها