اظهارات تکراری سعود الفیصل درباره اسد

کد خبر: 373243

"سعود الفیصل" امروز در یک کنفرانس خبری مدعی شد: نظام سوریه این کشور را به محلی برای فعالیت آزادانه تروریست‌ها تبدیل کرده است.

مهر: وزیر خارجه عربستان سعودی در اظهاراتی مداخله جویانه بار دیگر علیه نظام سوریه، موضع گرفت.

به گزارش النشره، "سعود الفیصل" امروز در یک کنفرانس خبری مدعی شد: نظام سوریه این کشور را به محلی برای فعالیت آزادانه تروریست‌ها تبدیل کرده است.

سعود الفیصل که طی سالهای اخیر همواره مواضع تندی علیه نظام حاکم بر سوریه اتخاذ کرده، در سخنانی مداخله جویانه مدعی شد: "بشار اسد" نمی‎تواند جزئی از راه حل سیاسی در سوریه باشد و نباید وی نقشی در آینده این کشور ایفا کند!

فرافکنی وزیر خارجه عربستان و طرح این توهمات ذهنی در حالی است که عربستان سعودی جدای از حمایت از تروریسم در مناطق مختلف خاورمیانه، طی چهار سال اخیر از اصلی ترین حامیان تروریست‌ها در خاک سوریه بوده است که این مسئله اخیرا حتی با واکنش "جو بایدن" معاون رئیس‌جمهور آمریکا مواجه شده بود. حتی با وجود اینکه بایدن چند روز بعد از این اظهارات عذرخواهی کرد، اما افکار عمومی هرگز آن عذرخواهی را با توجه به واقعیت‌های موجود در سوریه نپذیرفت.

باید این سوال را از وزیر خارجه عربستان پرسید که اگر "بشار اسد" نباید در آینده این کشور نقش‌آفرینی داشته باشد، آیا این مقامات عربستان سعودی هستند که می خواهند در این مسئله برای مردم سوریه تعیین تکلیف کنند؟ مقاماتی که دست آنها تا آستین در اقدامات تروریستی در منطقه آلوده است؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها