توطئه ضد انقلاب نتیجه نداد

کد خبر: 399045

در حالی که طی روزهای اخیر رسانه های ضد انقلاب کارگران کارخانه قند ورامین را به علت بیکار شدن تحریک می کردند اما حضور این کارگران در راهپیمایی 22 بهمن تمامی معادلات دشمن را بر هم زد.

مهر: معضل کارخانه قند ورامین با قدمتی 60 ساله که به عنوان هویت اقتصادی این شهرستان محسوب می شود در روزهای اخیر در کانون توجهات رسانه های مختلف و حتی خارجی قرار گرفته است.

اگرچه خبرگزاری مهر از جمله اولین رسانه هایی بود که در گزارشی تحت عنوان هویت اقتصادی ورامین تعطیل شد/ بیکاری ۴۰۰ کارگر در روزهای پایانی سال به مشکلات کارگران این کارخانه و اخراج بیش از 400 کارگر پرداخت.

پروژه گسترده رسانه های ضد انقلاب برای کارگران کارخانه قند

در آن گزارش جمعی از کارگران کارخانه قند ورامین ضمن ابراز گلایه شدید از نداشتن امنیت شغلی اظهار داشتند که طی روزهای گذشته مدیران کارخانه قند ورامین با اعلام این موضوع که اجازه واردات شکر به آنان داده نمی شود، کارخانه را تعطیل و ۴۰۰ کارگر این کارخانه بیکار شده اند

طی روزهای قبل از برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن، کارگران کارخانه قند ورامین که در بین آنان افراد با سابقه 20 تا 25 ساله هم دیده می شد در مقابل درب کارخانه قند تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف شان شدند که خبرگزاری مهر در گزارشی تحت عنوان ادامه تجمع کارگران کارخانه قند/موضوع تعطیلی به استانداری رسید به زوایای مختلف این موضوع پرداخت.

دعوت رسانه های ضد انقلاب برای سر دادن شعارهای ساختارشکنانه در راهپیمایی ورامین

ادامه تجمعات کارگران ورامینی برای بازگشت به کار و عدم حل شدن موضوع تا ایام الله دهه مبارک فجر و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سبب شد تا برخی رسانه های ضد انقلاب پروژه ای گسترده را برای تحریک کارگران ورامینی آغاز کنند و چندین بار تا قبل از راهپیمایی کارگران را به عدم حضور در راهپیمایی و یا سر دادن شعارهای ساختارشکنانه دعوت کردند.

برخی رسانه های ضد انقلاب در برنامه های خود ضمن دامن زدن به مشکلات کارگران کارخانه قند تلاش کردند تا با استفاده از این ابزارها این فعالان بخش اقتصادی را تحریک و نقشه های خود را برای برهم زدن راهپیمایی 22 بهمن عملیاتی کنند.

البته رسانه های بیگانه از مردم ورامین خاطره خوشی ندارند به طوری که در جریان فتنه 88 مردم این دیار کفن پوشیده و مسیر چندین کیلومتری ورامین تا بیت مقام معظم رهبری را با پای پیاده طی کردند و بسیاری از معادلات تهران را بر هم زدند و رسانه های بیگانه که از این حرکت مردم دیار 15 خرداد عصبانی بودند اعلام کردند که مردم برای خوردن کیک و ساندیس حاضر به حضور در تهران شدند.

کارگران کارخانه پروژه رسانه های بیگانه را ناکام گذاشتند

تحریک رسانه های ضد انقلاب تا روز قبل از راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ادامه یافت و برخی از دوستداران و دلسوزان شهرستان را نیز به این موضوع نگران کرد اما همانطور که تصور می شد کارگران کارخانه قند ورامین حماسه ای بزرگ خلق کردند.

کارگران کارخانه قند ورامین علیرغم بیکار شدن و تجمع هر روزه مقابل این کارخانه در روز 22 بهمن، دوشادوش مردم ورامین در راهپیمایی شرکت کرده و در نقطه پایانی مراسم که مقابل کارخانه قند ورامین بود در خط مقدم و صف های نخست قرار گرفته و با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل پیوند خود را با امام و رهبری نشان دادند.

مسئولان جواب حرکت مثبت کارگران ورامینی را بدهند

جمعی از کارگران این کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشتند که اگرچه از وضعیت موجود در کارخانه قند ناراحت و نگران هستند اما دلبستگی خود به نظام اسلامی و انقلاب را با هیچ سرمایه ای عوض نخواهند کرد و همچنان در خط مقدم دفاع از ولایت قرار دارند.

این کارگران یادآور شدند که امید است مسئولان حضور باشکوه و دشمن شکن کارگران این کارخانه را دیده و نسبت به حل مشکلات آنان اقدام کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها