بازتاب بی‌سابقه سخنان نصرالله در مطبوعات کویت

کد خبر: 429994

مطبوعات کویتی سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان بویژه بخش مربوط به قدردانی وی از تعامل عاقلانه حکومت کویت با انفجار انتحاری این کشور را در صفحات نخست خود بازتاب دادند.

فارس: رسانه‌های کویتی سخنرانی جمعه شب (دیشب) «سید حسن نصرالله » دبیرکل حزب‌الله لبنان را پوشش دادند و بر روی بخشی از سخنان وی که در مورد کویت بود متمرکز شدند.

وبگاه خبری « الرأی » در این باره با عنوان «دبیرکل حزب‌الله نشان درود برای امیر کویت فرستاد» به نقل از سید حسن نصرالله نوشت:‌ امیر،‌ حکومت و مجلس کویت و نیز رسانه‌ها و سُنی و شیعه نمونه خوبی برای چگونگی تعامل با انفجار انتحاری در مسجد امام صادق (ع) ارائه دادند. وی تاکید کرد آنچه در کویت در تعامل با این انفجار انجام شد اقدامی انسانی و اخلاقی بود که انسان جز قدردانی و فرستادن تحیت کار نمی‌تواند انجام دهد و امیدواریم این رفتار کویت الگویی برای کل منطقه باشد.

نصرالله در ادامه گفت: آنچه امیر و حکومت و ملت کویت انجام دادند تهدید به فتنه مذهبی و تخریب کشور را به فرصتی برای وحدت و همبستگی ملی و نیز تقویت امنیت در مقابل تکفیری‌ها تبدیل کرد.

روزنامه دولتی « الوطن » نیز با همان تیتر وبگاه خبری «الرأی» به همین بخش سخنان نصرالله تمرکز کرد و در ادامه به این سخنان نصرالله اشاره کرد : اسرائیل مادر ترویسم است اما خودش را مانند یک مخالف تروریسم نشان می‌دهد.

الوطن سپس به نقل از نصرالله در روز جهانی قدس افزود:‌ نمی‌توانی با فلسطین باشی مگر اینکه با جمهوری اسلامی ایران باشی. اگر دشمن ایران باشی دشمن فلسطین و قدس هستی زیرا تنها امید باقیمانده برای بازگرداندن فلسطین ،‌ایران و کمک این کشور به جنبش‌های مقاومتی است

در انفجار کویت حدود دو هفته پیش 27 شیعه شهید و 227 تن دیگر زخمی شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها