فشارها به حزب «جرمی کوربین» ادامه دارد

کد خبر: 445419

در ادامه فشارهای مقامات دولت دیوید کامرون به حزب تحت ریاست «کوربین»، سخنگوی وزارت خارجه انگلیس مواضع حزب کارگر در قبال همه‌پرسی برای خروج از اتحادیه اروپا را به باد انتقاد گرفت.

فارس: سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در اظهاراتی از مواضع حزب گارگر در قبال همه‌پرسی در این کشور درباره خروج از اتحادیه اروپا انتقاد کرد.
در حالی که چند روزی بیشتر از انتخاب «جرمی کوربین» به عنوان رهبر جدید حزب کارگر در انگلیس نمی‌گذرد، انتقادات و حملات دولت محافظه‌کار دیوید کامرون به این حزب تشدید شده است.
«مایکل فالون» وزیر دفاع انگلیس اولین عضو ارشد کابینه محافظه‌کار بود که انتخاب کوربین را «تهدیدی برای امنیت» این کشور خوانده بود. پس از او دیوید کامرون هم در واکنشی مشابه رهبر جدید حزب کارگر را «تهدید خانواده‌ها» در انگلیس خواند.
به گزارش رویترز، امروز دوشنبه سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در انتقادی از مواضع حزب تحت زعامت جرمی کوربین گفت که «حزب کارگر بدون اینکه توجهی به شرایط داشته باشد، به دنبال کمپین برای باقی ماندن بریتانیا در داخل اتحادیه اروپا خواهد بود».
موضوع همه‌پرسی در انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا یکی از شعارهای انتخاباتی دیوید کامرون بوده و نخست‌وزیر محافظه‌کار بارها بر عزم خود برای برگزاری رفراندوم تاکید کرده است.
پیش از این، رسانه‌ها به نقل از برخی مقامات انگلیسی از سال ۲۰۱۷ به عنوان موعد برگزاری همه‌پرسی درباره خروج از اتحادیه اروپا خبر داده بودند اما تاکنون تاریخ دقیقی برای این منظور رسما اعلام نشده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها