اتاق فکر برای صداوسیما الزام است

کد خبر: 445836

نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس گفت: داشتن اتاق فکر یک الزام برای صداوسیما است.

ایسنا: ابراهیم آقامحمدی در مراسم کلنگ‎زنی استودیوی بام خرم‎آباد و ایستگاه تلویزیونی صدا و سیمای مرکز لرستان که با حضور معاون امور مجلس صدا و سیما برگزار شد، با بیان این اعتقاد که « صدا و سیما روابط عمومی نظام است»، افزود: این سازمان تاثیرگذارترین دستگاه در جهت ساماندهی افکار عمومی و در جهت توزیع و ترویج فرهنگ دینی است. صدا و سیما نقش بسیار مهمی در تبلیغ فرهنگ دارد. این سازمان باید فرهنگ اسلامی و ایرانی را به‎ خوبی ترویج کند و از اندیشه‎های درست و نظر صاحبان نظری که افکار عمومی را آگاه می‎کنند، استفاده کند.
وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: صداوسیما باید افراد سالم و افکار سالم را ساماندهی کرده و از تمام ظرفیت آن‌ها استفاده کند و با فعالیت خود در جهت تعالی جامعه، جلوگیری از منکر و ترویج معروف قدم بردارد. اهمیت داشتن اتاق فکر برای سازمان صدا و سیما بسیار بالاست تا با کمک این اتاق مشکلات رصد شده و ساماندهی و رفع شوند. اطلاع‎رسانی صدا و سیما به افکار عمومی باید درست، صادقانه و شفاف باشد و نباید به‎دنبال کوبیدن یک دولت و یا برجسته کردن دولت دیگر باشد، بلکه باید هر کار مفیدی که انجام می‎گیرد را به سمع و نظر عموم برساند.
وی خاطرنشان کرد: صداوسیمای لرستان سعی کند که موارد منفی فردی را رسانه‎ای نکند تا فرهنگ لرستانی‎ها زیر سوال نرود و کار ناشایست یک فرد به اسم همه مردم تمام نشود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها