گسترش همکاری‌های منطقه‌ای در حوزه جاده ابریشم

کد خبر: 449152

قرقیزستان و چین به منظور تقویت همکاری‌های اقتصادی، انجمن تجاری و اقتصادی قرقیزی-چینی را با محوریت «گسترش همکاری‌ها در حوزه جاده ابریشم» تأسیس می‌کنند.

فارس: مرکز مطبوعاتی دولت قرقیزستان امروز (شنبه) اعلام کرد، انجمن کسب و کار قرقیزی- چینی با موضوع «گسترش همکاری بر روی جاده ابریشم» در جهت همکاری هرچه بیشتر دو کشور و با هدف آشنایی با چشم‌انداز همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری در اقتصاد قرقیزستان شروع به فعالیت می‌کند.
به گفته سازمان‌دهندگان این انجمن، چین با همکاری قرقیزستان در قالب انجمن مذکور به طور فعال و سودمندی در جهت ایجاد کسب و کار در قرقیزستان فعالیت خواهند داشت.
همچنین گفته می‌شود با حضور تجار بزرگ و موفق 2 کشور در این انجمن کسب و کار، جلسات متعدد و فعالیت‌های نمایشگاهی به طور منظم برگزار خواهد شد.
ویژگی متمایز انجمن مذکور این است که هیئت چینی این بار بزرگترین شرکت فراملی را برای انجام سرمایه‌گذاری مشترک و همکاری متقابل و با قصد مطالعه بر روی بخش‌های سودآور اقتصاد قرقیزستان ارائه کرده است.
در چارچوب این انجمن کسب و کار، ارائه پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در قرقیزستان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد و چشم‌انداز همکاری پکن-بیشکک در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر و پتانسیل‌های بالقوه برای تقویت همکاری‌ها جهت سرمایه‌گذاری‌ها در چارچوب گسترش جاده بزرگ ابریشم مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در ضمن، «والری دیل» معاون نخست‌وزیر قرقیزستان، «شرشکیف» رئیس اتاق بازرگانی این کشور، «سون هیه» مشاور امور اقتصادی و بازرگانی سفارت چین و همچنین نمایندگان برخی وزارتخانه‌ها و ادارات دو کشور در نشست‌های این انجمن شرکت می‌کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها