آمریکا حمایت از مخالفان را کنار بگذارد جنگ در سوریه پایان می‌یابد

کد خبر: 449386

سناتور ایالت ویرجینیای آمریکا معتقد است درصورتی که این کشور حمایت خود از مخالفان در سوریه را متوقف سازد، جنگ در این کشور به پایان خواهد رسید.

تسنیم: دیک بلک، سناتور ایالت ویرجینیا در گفتگو با راشاتودی تاکید کرد: اگر آمریکا آموزش و تسلیح مخالفان سوری در سوریه را متوقف کند، جنگ در این کشور پایان خواهد پذیرفت.
این سناتور آمریکایی در ادامه گفت: امیدوارم که آمریکا از خواب غفلت بیدار شده و متوجه شود که اکنون زمان پایان دادن به این قتل‌عام است. اکنون زمان دست برداشتن از تلاش برای سرنگونی رژیم‌هاست. اکنون زمان بازگشت نظم به خاورمیانه و توقف خونریزی است. اگر ما از آموزش و تسلیح تروریست‌ها دست برداریم جنگ به پایان خواهد رسید.
این سناتور با استقبال از اقدام روسیه در اعزام نیروی نظامی به سوریه با هدف حل بحران گفت: من واقعا از اینکه روس‌ها نیروهای خود را در این منطقه برای درگیری واقعی مستقر کرده‌اند خوشحال شدم، زیرا من کاملا مطمئن نیستم که آمریکا از کدام طرف حمایت می‌کند.
سناتور بلک تاکید کرد آمریکا سالها اطلاع داشته که رقه پایگاه شبه‌نظامیان و القاعده است اما تا کنون کوچکترین اقدامی در جهت نابودی مواضع آنها انجام نکرده است.
این سناتور در ادامه اعلام کرد زمانی که آمریکا نیروهای خود را با نیروهای ترکیه‌ای در سوریه متحد کرد فرصت ایجاد مسیرهای ارسال تجهیزات به نیروهای داعش در رقه را فراهم ساخت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها