تصویب لایحه امنیت سایبری در سنای آمریکا

کد خبر: 459242

این لایحه به بررسی گامی حساس و مهم درباره تهدیدهای فضای مجازی و تضمین ابزاری کارآمد برای بازداندگی حملات آتی فضای مجازی می‌پردازد. لایحه ذکور با 74 رای موافق در برابر 21 رای مخالف به تصویب رسید. ارائه‌دهندگان این لایحه می‌گویند که لایحه از وقوع حملات سایبری در آینده جلوگیری می‌کند.

ایسنا: سنای آمریکا بدون توجه به نگرانی‌ها درباره حریم خصوصی در فضای مجازی، لایحه مربوط به امنیت سایبری را تصویب کرد.
به گزارش خبرگزاری پی.تی.آی، این لایحشه به بررسی گامی حساس و مهم درباره تهدیدهای فضای مجازی و تضمین ابزاری کارآمد برای بازداندگی حملات آتی فضای مجازی می‌پردازد. لایحه ذکور با 74 رای موافق در برابر 21 رای مخالف به تصویب رسید. ارائه‌دهندگان این لایحه می‌گویند که لایحه از وقوع حملات سایبری در آینده جلوگیری می‌کند.
جی جانسون، وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت:‌ مساله امنیت در فضای مجازی از اهمیت زیادی برخوردار است و من این مساله مهم را در اولویت قرار داده‌ام. ما با کمک کنگره آمریکا قادر خواهیم بود تا برای حفاظت از فضای مجازی در تمام بخش‌های کشور فعالیت داشته باشیم. سناتور تام کارپر، یکی از اعضای عالی‌رتبه کمیته امور دولتی و امنیت داخلی آمریکا در این باره گفت:‌ ما با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به تهدیدها در فضای مجازی می‌توانیم این تهدیدها را بشناسیم و جلوی آنها را بگیریم، وضعیت دفاعی خود را تقویت کنیم و به شکل بهتری از شبکه اینترنت و فضای مجازی خود دفاع کنیم. در این لایحه هم به تقویت امنیت فضای مجازی و هم به حفاظت از حریم خصوصی اشاره شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها