آیات مصباح، موحدی و یزدی مأمن همه جریانات اصولگرایی هستند

کد خبر: 471315

عضو جامعه مدرسین سه‌فقیه را مورد وفاق حداکثری اصولگرایان دانست و گفت: پایگاه سیاسی و اجتماعی آیات مصباح، موحدی و یزدی فراتر از آن است که با صحبت برخی افراد دچار خدشه شود و این سه فقیه ملجأ جریانات اصولگرایی هستند.

فارس: آیت الله عباس کعبی عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش آیات مصباح یزدی،‌موحدی‌کرمانی و یزدی در انسجام اصولگرایان اظهار داشت: این سه فقیه بزرگوار هر کدام به تنهایی از نظر شخصیت حقیقی دژ مستحکم اسلام و نظام مقدس اسلامی هستند که در سابقه مبارزاتی و شاگردی حضرت امام (ره) ید طولایی دارند.
آیت‌الله کعبی ادامه داد: آیت‌الله یزدی از ارکان اصلی روحانیت کشور هستند و به عنوان رئیس شورای عالی مدرسین، رئیس مجلس خبرگان و به عنوان یکی از فقهای برجسته شورای نگهبان همواره نقش‌آفرین بوده‌اند و علاوه بر آن سابقه طولانی مبارزاتی نیز دارند.
عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین با اشاره به آیت‌الله موحدی‌کرمانی به عنوان دبیر جامعه روحانیت مبارز و یکی از ائمه جمعه تهران، وی را از نظر شخصیت معنوی و اخلاقی بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی نیز در جریان فکری، دینی و انقلابی نقش گسترده‌ای در صیانت از اسلام و معارف اهل بیت و دفاع از نظام و رهبری دارند و در جایگاه ریاست موسسه امام خمینی (ره) در تولید علوم انسانی تلاش می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه فقهای ما وزنه‌های سنگینی برای انقلاب هستند که در قالب حزب و گروه جناحی نمی‌گنجند، تصریح کرد: اصولگرایی به معنای حزب و جناح نیست بلکه یک آرمان است که تلاش دارد ارزش‌های اسلامی و انقلابی ملت ایران را در چارچوب خط امام و رهبری ترویج کنند.
آیت‌الله کعبی تأکید کرد: این سه فقیه بزرگوار ملجأ و مأمنی برای همه کسانی هستند که به دنبال ترویج ارزش‌های اسلامی در زمینه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی‌اند و طبیعی است که در زمان انتخابات فعالان سیاسی اصولگرا برای حل اختلافات خود به این سه فقیه مراجعه کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری این سه فقیه را مورد وفاق حداکثری اصولگرایان برای حل اختلافات درونی‌شان دانست و یادآور شد: حکمیت این سه فقیه بزرگوار مورد قبول اصولگرایان است و پایگاه آن‌ها فراتر از آن است که با صحبت برخی افراد دچار خدشه شود چرا که این سه بزرگوار ملجأ جریانات اصولگرایی هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها