امیدواریم رفع تحریم‌ها سبب تقویت «رئیس‌جمهور روحانی» شود

کد خبر: 474601

وال استریت ژورنال در گزارشی ادعا کرد، برخی مقام‌های آمریکایی در محافل خصوصی ابراز امیدواری کردند که رفع تحریم‌ها بتواند سبب تقویت حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران شود.

فارس: در ادامه ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکایی، یک روزنامه جمهوری‌خواه مدعی ابراز امیدواری برخی مقامات واشنگتن به «تقویت» رئیس‌جمهور ایران به خاطر رفع تحریم‌ها شد.
در حالی که دولت ایران از یک سو بر لزوم تبعیت همه طرف‌های توافق هسته‌ای تهران و 1+5 به مفاد برجام از قبیل رفع تحریم‌ها تاکید و از سوی دیگر هرگونه دخالت کشورهای خارجی در امور داخلی ایران را رد کرده، یک رسانه غربی ادعایی درباره مسائل داخلی ایران مطرح کرده است.
وال استریت ژورنال در گزارشی ادعایی نوشت: «برخی مقامات آمریکایی در محافل خصوصی گفتند که آنها امیدوارند رفع تحریم‌ها بتواند سبب تقویت حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران شود».
در بخش دیگری از گزارش می‌خوانیم: «مخالفت کنگره با توافق ایران و برداشتن تحریم‌ها همچنان سفت و سخت باقی مانده است. تعدادی از قانونگذاران آمریکایی که دموکرات‌ها و جمهوریخواهان را در برمی‌گیرد از دولت اوباما خواسته‌اند که به خاطر دو آزمایش موشک بالستیک توسط ایران طی دو ماه گذشته تحریم‌های جدیدی علیه تهران اعمال کند».
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها