منشور اخلاق حرفه‌ای احزاب برای انتخابات آتی مجلس تدوین می‌شود

کد خبر: 477538

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب ایران از تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای احزاب برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تسنیم: احمد شریف رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای احزاب در دستور کار وزارت کشور و خانه احزاب ایران قرار گرفته و قرار است کمیته مشترکی از این دو نهاد برای تنظیم این منشور تشکیل شود.
وی با بیان اینکه تنظیم منشور اخلاقی احزاب از هفته آینده عملیاتی می‌شود، ادامه داد: پایه تنظیم منشور اخلاق حرفه‌ای، منشور وفاق است که اوایل دهه 80 در خانه احزاب تنظیم شد و به امضای بیش از 80 دبیرکل و نمایندگان تام‌الاختیار احزاب رسید و قرار بود با این منشور نوعی همگرایی بین فعالیت احزاب در راستای تأمین منافع ملی صورت گیرد.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب از تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای احزاب برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: سعی می‌شود تا قبل از انتخابات مجلس دهم این منشور تهیه شود تا دوران فعالیت انتخاباتی مورد استفاده احزاب قرار گیرد.
شریف با اشاره به جلسه روز دوشنبه خانه احزاب گفت: روز دوشنبه جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران تشکیل شد و آقای احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه در خصوص آسیب‌های اجتماعی گزارش کاملی را به شورای مرکزی خانه احزاب داد و آمادگی خود را برای برگزاری جلسات مشترک با دبیران کل احزاب اعلام کرد.
وی گفت: بحث آسیب‌های اجتماعی وضعیت نگران‌کننده‌ای است و احزاب علاقه‌مند هستند تا در برنامه‌هایی که برای انتخابات ارائه می‌دهند، به این موضوع توجه کرده و با کمک به دولت سعی کنند وفاق و همدلی برای حل معضلات شکل بگیرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها