ادامه تیراندازی و قتل در آمریکا در آغاز سال ۲۰۱۶

کد خبر: 478618

ایالات متحده آمریکا سال جدید میلادی را نیز با ادامه روند رو به رشد قتل و آدمکشی بر اثر تیراندازی آغاز کرد و در حوادث مختلف تیراندازی در نیویورک، شیکاگو و لس آنجلس تعدادی از شهروندان آمریکایی کشته و زخمی شدند.

تسنیم: شنیدن صدای تیراندازی در آمریکا تقریبا به یک مساله عادی و معمول تبدیل شده است. مردم آمریکا در آستانه سال جدید میلادی لزوما دیگر صدای آتش بازی در جشن های کریسمس و آغاز سال نو را نمی شنوند و صدای تیراندازی نیز به آن اضافه شده است. تیراندازی هایی که در نهایت منجر به قتل تعدادی از شهروندان این کشور می شود.
تنها با گذشت ساعاتی از سال 2016 میلادی، تعداد دیگری از شهروندان آمریکایی با شلیک گلوله کشته شدند:
نیویورک: یک نوجوان 16 ساله نیم ساعت قبل از آغاز سال جدید میلادی بر اثر اصابت گلوله به سرش کشته شده است. پلیس نیویورک جسد بی جان این نوجوان را پیدا کرده و وی قبل از اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داده است.
شیکاگو: نخستین مورد از قتل و آدمکشی در شیکاگو در سال جدید میلادی در یک جشن اتفاق افتاده است که نزاع و مشاجره در جریان برگزاری این جشن منجر به شلیک گلوله شده است. شاهدان عینی اعلام کردند که یک جوان 24 ساله بر اثر اصابت گلوله به سینه اش جان خود را از دست داده است.
یک جوان 36 ساله دیگر نیز بر اثر این تیراندازی زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
لس آنجلس: تیراندازی در لس آنجلس نیز منجر به مرگ حداقل 4 نفر شده است. شاهدان عینی اعلام کرده اند که یک مرد 54 ساله با شلیک گلوله به اطرافیان خود حداقل 4 نفر را به قتل رسانده است. پسر 33 ساله این مرد برای گرفتن اسلحه از پدرش با او درگیر شده و پس از گرفتن اسلحه، پدرش را نیز به قتل رسانده است. ظاهرا اختلاف بر سر استفاده از ماشین لباس شویی عامل اصلی این درگیری و نزاع خانوادگی بوده است.
جکسون ویل فلوریدا: تنها 15 دقیقه پس از آغاز سال جدید میلادی، شهر جکسون ویل فلوریدا شاهد نخستین جنایت بوده است. 8 سال بعد نیز دومین تیراندازی رخ داده است.
در نخستین حادثه، پلیس یک مرد حدودا 40 ساله را در شرایطی که به شدت زخمی شده بود، پیدا کرد و این مرد پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. در حادثه دوم نیز پلیس مردی حدودا 50 ساله را در حالی که زخمی بوده و هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود در خانه اش پیدا کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها