اسلام ناب محمدی تا قلب اروپا در حال پیشروی است

کد خبر: 480190

استاد حوزه علمیه قم گفت: اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم تا اعماق و قلب اروپا در حال پیشروی است و ان‌شاءالله به آن تمدن عظیم اسلامی خواهیم رسید.

فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم در مراسم یادمان شهدای مدافع حرم غرب استان مازندران که شامگاه پنج‌شنبه در حسینیه دانشکده علوم و فنون دریایی چالوس برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا از مال و هواهای دنیوی دل کندند و برای آسمانی شدن پر گشودند، اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس همه دنیا دشمن را تجهیز کرده بود اما ایمان و اقتدار جوانان و رزمندگان ما سبب پیروزی ما شد.
حجت‌الاسلام حسین جوشقانی افزود: شهدا به ما آموختند که این دنیا پایدار نیست و ما متعلق به عالم دیگری هستیم.
وی با بیان اینکه خدا را در زندگی‌هایمان خود پررنگ کنیم و همواره با او انس و ارتباط برقرار کنیم، افزود: با فرهنگ جهاد و ایثار عطر و بوی خدا در زندگی ما جاری می‌شود.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه 36 سال زمین و زمان در جنگ نرم و سخت بر علیه کشور ما به کار گرفته شد، تصریح کرد: برنامه اصلی نظام سلطه تا سال 2025 این است که تمامی جهان باید در اراده آنها باشد و حرف اصلی را آنها بزنند و برای اینکه آمریکایی‌ها بتوانند در همه ابعاد جهانی و جغرافیایی مسلط شود باید قلب جهان یعنی خاورمیانه را تسخیر کند.
وی با اشاره به اینکه دشمن آرام نمی‌نشیند و در تلاش است، اضافه کرد: دشمن چشم طمع دارد و به دنبال نفوذ است و سعی دارند تا با انجام عملیات نفوذ، به اهداف مدنظرشان یکی پس از دیگری ضربه بزنند.
جوشقانی خاطرنشان کرد: جوانان شجاع و با ایمان ما توانستند تمامی توطئه‌های دشمنان را در جنگ نرم و سخت خنثی کند که مهم‌ترین آن فتنه 88 بود که دشمن نتوانست به هدف خود برسد.
وی با بیان اینکه ما بر سر سفره شهدا نشستیم و تا قیامت مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: امام (ره) این انقلاب را برای بسترسازی آن تمدن عظیم اسلامی یعنی حاکمیت امام زمان (عج) بر همه گیتی آغاز کرده است.
این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آل‌سعود، تکفیری‌ها، وهابی‌ها، القاعده و داعش راه به جایی نخواهند برد و اینها پیاده نظام صهیونیست هستند، افزود: اسلام ناب بر اسلام قلابی چیره شده است و اسلام ناب محمدی (ص) تا اعماق و قلب اروپا در حال پیشروی است و ما ان‌شاءالله به آن تمدن عظیم اسلامی خواهیم رسید.
وی در پایان با بیان اینکه هنر شهدا این بود بر سر هر دو راهی دنیا و آخرت، خدا را در نظر داشتند، گفت: مرزهای جغرافیایی مانع از رسالت الهی و دینی ما نیست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها