مدیریت شهری تهران نمونه مطلوب مدیریت در جمهوری اسلامی است/ در سال جاری ۲۰ درصد بودجه تحقق نمی‌یابد/ در اقتصاد کشور به جای تولید ثروت، توزیع ثروت انجام می‌شود

کد خبر: 482985

نایب رئیس مجلس: شهرداری تهران توانست با اصلاح رویه ها به وضعیت 30 دصد بودجه اجرایی و 70 درصد بودجه عمرانی برسد که این بسیار وضعیت خوبی است. مدیرت شهری تهران نمونه مطلوب مدیریت در حمهوری اسلامی است که توانسته است به موفقیت های مهمی دست پیدا کند.

سرویس سیاسی فردا:

نشست شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت با حجت الاسلام ابوترابی فرد پیش از ظهر امروز در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در ابتدای این نشست حسین قربان زاده دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت پس از توضیحاتی درباره روند شکل گیری و بازآرایی جمعیت پیشرفت و عدالت به تبیین الزامات پیش روی ائتلاف اصول گرایان پرداخت. در ادامه این نشست نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جمع حاضر را توصیه به تقوای الهی و تزکیه نفس کرد و گفت: همه باید تلاش کنند به قول سدید و بیان استوار مجهز شوند. مدیریت شهری تهران نمونه مطلوب مدیریت در جمهوری اسلامی است/ در سال جاری ۲۰ درصد بودجه تحقق نمی‌یابد/ در اقتصاد کشور به جای تولید ثروت، توزیع ثروت انجام می‌شود وی افزود: قانون اساسی ما قول سدید است که با پشتوانه ۱۰۰۰ سال فقاهت تدوین شده است.

ابوترابی در ادامه با اشاره به گفته های قربان زاده گفت: این که مساله اقتصاد در جمعیت شما دغدغه است اتفاق خوبی است؛ بسیاری از کشور های دغدغه های اصلی شان امنیت،‌استفلال و نداشتن نیروی و ساختار است که ما این مشکلات را نداریم. وی با تاکید برا این نکته که وضعیت قدرت سیاسی و اجرایی کشور در حال رشد است گفت: مدیریت شهری در تهران نشانه رشد مدیریت در کشور است، مدیریتی که نمی توان آن را حتی با دوره های پیشین خود مقایسه کرد.
مدیریت شهری تهران نمونه مطلوب مدیریت در جمهوری اسلامی است/ در سال جاری ۲۰ درصد بودجه تحقق نمی‌یابد/ در اقتصاد کشور به جای تولید ثروت، توزیع ثروت انجام می‌شود نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگرچه در هر نقطه ای می توان به کارایی بهتر دست پیداکرد و ما باید از سرمایه ها مان بهتر استفاده کنیم اما در بسیاری از جاها که به موفقیت نرسیده ایم ما صرف زمان بیشتر به موفقیت خواهیم رسید. وی افزود: برای جکومت جوانی مانند جمهوری اسلامی رسیدن به این قدرت عظیم سیاسی و نظامی در جهان اتفاق مهمی است که البته نتیجه تلاش ۸ ساله جوانان ما در دوره دفاع مقدس است. عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: در عرصه اقتصاد اما نگاهمان به جای تولید ثروت به توزیع ثروت منحرف شد و در نتیجه ناملایماتی را تجربه کردیم.
مدیریت شهری تهران نمونه مطلوب مدیریت در جمهوری اسلامی است/ در سال جاری ۲۰ درصد بودجه تحقق نمی‌یابد/ در اقتصاد کشور به جای تولید ثروت، توزیع ثروت انجام می‌شود وی راه علاج کشور را روی آوردن به اقتصاد مقاومتی با اصلاح شبکه اجرایی و پرهیز دولت از تصدی گری اقتصادی دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی اقتصاد تولید ثروت با مشرکت مردم و با علم و دانایی است.
ابوترابی فردا بیان داشت: برای سال ۹۴ بودجه عمومی کشور ۲۳۵ هزار ملیارد تومان بود که حداکثر ۱۹۰ هزار میلیارد آن محقق شد و برای سال آینده اوضاع از این هم حاد تر خواهد شد.
وی افزود: درآمد های ما تنها کفاف پرداخت هزینه‌ی حقوق دست مزد را می دهد. وی افزود: شهرداری تهران توانست با اصلاح رویه ها به وضعیت 30 دصد بودجه اجرایی و 70 درصد بودجه عمرانی برسد که این بسیار وضعیت خوبی است. ابوترابی فرد تاکید کرد: مدیرت شهری تهران نمونه مطلوب مدیریت در حمهوری اسلامی است که توانسته است به موفقیت های مهمی دست پیدا کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها