کاش قلب رآکتور اراک هم تنها بر روی کاغذ خارج می‌شد

کد خبر: 502431

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه تعهدات طرف غربی در برجام بر روی کاغذ مانده است، گفت: ای کاش قلب رآکتور اراک را هم فقط بر روی کاغذ خارج می کردید.

خبرگزاری مهر: احمدعلی مقیمی، نماینده مردم بهشهر در مجلس در جلسه علنی امروز بعد از تذکر شفاهی به رئیس جمهور اظهار داشت: ۲ و نیم سال است که مسئولیت قوه مجریه را برعهده گرفته‌اید؛ ابتدا وعده حل ۱۰۰ روزه مشکلات را دادید.
وی افزود: الان که هزار روز می‌گذرد، تاسیسات هسته‌ای را از بین برده‌اید و دانشمندان جوان را بیکار کرده‌اید؛ حالا توقع مردم برای داشتن یک سرپناه و وضعیت معیشتی مناسب، توقع بی‌جایی نیست.
مقیمی ادامه داد: ادعای گشایش یک‌هزار LC مطرح شده است، اما سوال این است که چرا به صنعت داخل، منابع و امکانات نمی‌دهید؛ ۵۰ درصد صنایع تعطیل شده است.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با اشاره به وضعیت مسکن مهر گفت: مسکن مهر با همه فراز و فرودها و اشکالاتش، برای محرومان امید ایجاد کرده است؛ معایب آن را برطرف کنید و تحویل مردم دهید.
وی همچنین با اشاره به گذشت دو ماه از آغاز اجرای برجام خاطرنشان کرد: در برجام تعهداتی را قبول کردیم که نقد بود؛ مانند خروج قلب رآکتور اراک و کاهش تعداد سانتریفیوژها در نطنز و فردو؛ اما وعده‌های نسیه دریافت کردیم و سوال این است که این تعهدات بر روی کاغذ، چه ثمره‌ای برای مردم داشته است.
مقیمی تصریح کرد: ای کاش قلب رآکتور اراک را هم بر روی کاغذ خارج می‌کردید و تعداد سانتریفیوژهای نطنز و فردو را هم بر روی کاغذ کاهش می‌دادید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها