یالثارات مجددا منتشر می‌شود

کد خبر: 506607

هفته‌نامه یالثارات که چندی پیش توقیف شده بود، از چهارشنبه هفته جاری مجدداً بر روی گیشه‌های روزنامه فروشی قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: هفته‌نامه یالثارات که چندی پیش توقیف شده بود، از چهارشنبه هفته جاری مجدداً بر روی گیشه‌های روزنامه فروشی قرار خواهد گرفت.
به گزارش فارس، این نشریه اطلاعیه‌ای را صادر کرده است که به متن زیر است:
«یالثارات طبق روال یکساله اخیر در سخن نخست خود به موضوع«رهسپاری با ولایت تا ظهور» به صورت سلسله وار می پرداخت. در شماره مورخ 94/10/9 یالثارات به صورت گذرا، به خط مشی معاونت امور زنان و خانواده حسن روحانی به عنوان یک ناهنجاری و نبایستنی اشاره کرده و معضلات ناشی از تصدی‌گری خانم معاون را ناشی از سابقه براندازانه حزبی و همپالگی‌گری وی با زنی مفتضح و ضدانقلاب فراری ذکر کرده بود. خانم معاون به زعم خود از تهمت یالثارات به آن خانم آنچنانی بر می‌آشوبد و طی مقاله‌ای تند و تیز و پر از ناسزاهای صریح و آشکار به جنگ لفظی و روانی با یالثارات در فضای مجازی صهیونیستی و شبکه‌های غیرقانونی و به دنبال آن در فضای سایت های معلوم‌الحال برمی‌خیزد و پس از فراغت از تاخت و تازهای گسترده از یالثارات تقاضای چاپ همان فحش نامه کذایی را می کند.
یالثارات نیز بدون کم و کاست اعتراضات خانم معاون را در همان صفحه نخست و در اولین شماره نشریه به چاپ رسانده و پس از آن جهت جلوگیری از تشویش اذهان مخاطبان چند بند توضیح ذیل آن می‌نگارد. از این جا به بعد نوبت به وزیر ارشاد می‌رسد تا با تشر و تهدید وارد میدان شود و سخن از ابطال پروانه انتشار یالثارات براند. (در فرودگاه بندرعباس)
چند روز بعد در اولین جلسه هیأت نظارت بر مطبوعات با گزارش کذب و خلاف واقع دبیر وزارت ارشادی جلسه،هیأت نظارت با اکثریت 4 بر 3 دولتی‌ها رأی به ابطال پروانه نشریه یالثارات می‌دهد از آنجا که صلاحیت هیأت نظارت ارشاد برای اتخاذ این تصمیم به شدت محل اشکال و غیرقانونی و خلاف اختیارات مصّرح هیأت نظارت بود،یالثارات برای دفاع از حق مشروع و مسلّم خود که مورد دستبرد ناروا قرار گرفته بود به مرجع صالح قضایی شکایت برد.
دادگاه با ملاحظه ادّله و مستندات ابراز شده در مرحله اول به باز انتشار هفته نامه رأی داد تا در فرصت بعدی (2/19) برای پی جویی دادخواست ارائه شده یالثارات تشکیل جلسه دهد.
در پایان چند نکته در بیان ماهیت قضیه ذکر می‌شود.
1- یالثارات در اولین تعریض به عملکرد خلاف شرع و عرف معاون امور زنان دولت روحانی(علیرغم آنکه نامبرده را برای تصّدی این سمت هرگز صالح نمی داند) اما مرتکب هیچ توهینی به وی نشده، بلکه صرفاً اشاره‌ای گذرا و سربسته به فضاحت صد درصد واقعی همپالگی او (همان زن مفتضح فراری و ضدانقلاب) داشته و لاغیر.
2- در پاسخ به فحش‌نامه خانم معاون نیز با خویشتنداری و صبوری، صرفاً ایشان را از پناه بردن به دیوار شکسته برحذر داشته و لاغیر.
3- و بالاخره آنکه اگر سکولارها گمان کرده‌اند حزب‌اللهیان فقط به مجلس عزا و ماتم حضرت فاطمه زهرا می‌روند و کشور را به امان شیعیان «سیمون دو بوار»ملحد و دیوانه رها می‌کنند، کور خوانده‌اند و به یمن بصیرت علوی و فاطمی مردان غیرتمند و غیور زنان، این آرزو را با خود به گور خواهند برد.
علی‌هذا اولین شماره هفته‌نامه یالثارات الحسین(ع) پس از کش‌ و قوس با ارشاد در تاریخ 95/1/18 منتشر و در دسترس علاقمندان خواهد بود.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها