تخریب حسینیه حاج همت دوکوهه صحت ندارد

کد خبر: 534320

مسئول پادگان دوکوهه سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: شایعه تخریب حسینیه حاج همت پادگان دوکوهه صحت ندارد و در حال تعمیر سقف این حسینیه که بسیار فرسوده بود هستیم و این کار تا مهرماه به پایان می‌رسد.

دفاع پرس: چند روز پیش تصویری با عنوان "تخریب حسینیه حاج همت پادگان دوکوهه" در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که دل‌های هزاران رزمنده لشکر سرافراز 27 محمد رسول الله(ص) را نگران کرد. از این رو با سرهنگ لطیف مسئول پادگان دوکوهه تماس گرفتیم. وی می‌گوید: تخریب حسینیه حاج همت صحت ندارد و این شایعه‌ای است که توسط چند جوان ناآگاه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. لطیف می‌افزاید: سقف این حسینیه از سال 62 که ساخته شده، تعویض و تعمیر نشده بود و این سقف بسیار پوسیده شده بود و در روزهای بارانی سقف نشتی داشت و به خصوص در ایام نوروز که اوج حضور زائران راهیان نور در پادگان است اگر باران می‌بارید، فضای نامطلوبی را ایجاد می‌کرد. وی خاطرنشان می‌کند: کار تعمیر سقف این حسینیه تا مهرماه به پایان می‌رسد و امید است در روزهای حضور کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی در خوزستان فضای این حسینیه آماده‌ی میزبانی از زائران باشد. علاوه بر سقف کار بازسازی و تعمیر پنجره‌ها نیز در دستور کار است.
لطیف در پایان از برخی اظهارنظرهای نابخردانه در فضای مجازی گلایه کرد و گفت: فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت سال‌ها دغدغه‌ی تعمیر این حسینیه را داشتند و از این کار استقبال کردند اما چند جوان ناآگاه که شناخت خوبی از این فضا و تاریخ آن ندارند، یک عکس را نشر می‌دهند و با تیتر قرمز و بزرگ می‌زنند حسینیه حاج همت تخریب شد. این رفتارها آدم را دلگیر می‌کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها