مسؤول حقوق‌های چند ده‌میلیونی «نوبخت» است!

کد خبر: 538718

برخورد با مدیرانی که دارای فیش‌های حقوقی نجومی هستند پس از تاکید مقام معظم رهبری نسبت به بررسی و برخورد با مجرمان وارد مرحله جدیدی شده است تا متخلفان تاوان جرم خود را پس دهند.

وطن امروز: از آنجا که وجود متغیراتی در قواعد سیستم پرداخت مالی و کم‌توجهی در نظارت بر عملکرد مدیران سطوح بالا دیده می‌شود، بنابراین خیلی از کارشناسان سهل‌انگاری در کنترل و نظارت دقیق بر میزان پرداختی مدیران و نبود قوانین و مقررات درست را باعث بروز چنین موضوعی می‌دانند.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دولت دهم با بیان اینکه آیا چیزی در دنیا هست که اتفاق افتاده باشد و دولت یازدهم به دولت قبل ارتباط نداده باشد؟ گفت: مسؤولیت پرداخت‌های نجومی خارج از عرف چند سال اخیر با شخص آقای نوبخت است. بهروز مرادی درباره افشای پرداخت‌های نجومی به برخی مدیران دولت یازدهم اظهار کرد: قبل از تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی 2 معاونت در نهاد ریاست‌جمهوری وجود داشت، یکی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و یکی هم معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی.
وی افزود: تعیین دستمزد و حقوق و پاداش مدیران دولتی پیش از این در حیطه وظیفه معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی بود. زمان ما این دو مجموعه جدا بودند. در دوران فعالیت دولت یازدهم اگر کارگروهی ذیل این معاونت‌ها تشکیل شده، زیر نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوده و عملا در حوزه مسؤولیت آقای نوبخت است.
معاون رئیس‌جمهور سابق خاطرنشان کرد: بنابراین مسؤول پرداخت‌های نجومی خارج از عرف چند سال اخیر شخص آقای نوبخت است که مسؤولیت کارگروه تعیین دستمزد و پاداش‌ها را برعهده داشته است. مرادی در گفت‌وگو با نسیم آنلاین عنوان کرد: اظهارات چندی پیش دکتر لطف‌الله فروزنده، معاون رئیس‌جمهور سابق در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های کشور درباره چگونگی نجومی شدن حقوق‌ها در دولت یازدهم بسیار مهم و قابل توجه است، زیرا شخص آقای نوبخت در این کارگروه با افزایش حقوق مدیران دولتی موافقت کرده است.
متاسفانه مسؤولان دولت فعلی همه مشکلات را به دولت قبل نسبت می‌دهند، انفجار سال 1983 لبنان را که براساس آن آمریکایی‌ها 2 میلیارد دلار دارایی ایران را دزدیدند هم به دولت قبل نسبت دادند. وی گفت: سوال من از مسؤولان دولت یازدهم این است که چه چیزی در این عالم اتفاق افتاده که آنها به دولت قبل نسبت نداده باشند؟ در دولت قبل به هیچ وجه چنین پرداخت‌های نجومی وجود نداشت. اگر چنین پرداخت‌هایی وجود داشت رسانه‌ها تاکنون آنها را افشا می‌کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها