مسلمان‌کشی تا ۳۰ سال آینده ادامه خواهد داشت

کد خبر: 542153

رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز با بیان اینکه امروز دشمن از دل اسلام به جنگ با اسلام آمده است، گفت: داعش، القاعده و اقدامات خشونت بار نسل کشی و مسلمان کشی در ۳۰سال آینده وجود دارد و تمام نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: حسن عباسی رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز شامگاه دوشنبه در جمع مردم رفسنجان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر گفت: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده که جنگ نظامی نمی تواند اسلام را از پای درآورد لذا توطئه جدید مبنی بر جنگ 30 ساله مذهب را علیه اسلام راه انداخته است.
وی افزود: داعش، القاعده و اقدامات خشونت بار نسل کشی و مسلمان کشی در 30 سال آینده وجود دارد و تمام نخواهد شد.
عباسی با اشاره به اینکه به گفته رئیس شورای روابط خارجی آمریکا، جنگ بین شیعه و سنی آغاز شده است بیان کرد: داعش در لباس جعلی اسلام جنایات خود را در قالب فیلم به تصویر می کشد و به تمام دنیا نشان می دهد تا دنیا از اسلام نفرت پیدا کند.
وی ادامه داد: داعش بداند که به اسم شیعه به مقدسات توهین کردن، آب به آسیاب دشمن ریختن است.
عباسی همچنین ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: در کشور آمریکا 30 میلیون وب سایت قبیح در حال فعالیت هستند و با این آمار فرضیه اینکه بی حجابی موجب کاهش اشتهای جنسی خواهد شد، رد می شود.
رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: بی حجابی و بدحجابی در جامعه، فیلم ها و ماهواره بلایی بر سر بشر می آورد که در قرآن از آن به مشارکت ابلیس در تشکیل اولاد تعبیر شده است.
وی ادامه داد: زنان و مردان باید حجاب را رعایت کنند و اگر قرار است نسل اصلاح شود و حلال زادگی کامل باشد نیاز به حجاب و عفاف در هر دو جنس است.
وی با اشاره به موضوع مهدویت نیز گفت: اساس موعودگرایی در فلسفه امید است و آخرت گرایی، تغییر نفوس و ایمان به شخصیت زنده ای که نهضت را در جامعه گسترش می دهد سه شاخصه اصلی موعود گرایی در اسلام است.
رئیس مرکز بررسی های دکترینال خاطرنشان کرد: افرادی که مدعی مهدویت هستند باید بیشتر از دیگران و امیدوارتر از دیگران زمینه ساز ظهور باشند.
وی افزود: مهدویت یعنی اینکه بدانیم نهضت از شیخ مفید، سید طاووس، علامه رضی تا امام راحل دست به دست شده و اکنون به دست رهبر فرزانه انقلابمان رسیده است.
دکتر عباسی خاطرنشان کرد: بودن در کنار بزرگان مسئولیت می شود نه قداست، همراهی امام راحل (ره) مسئولیت بالاتری می آورد نه ابهت و مقام بالاتر.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند 'من انقلابی هستم و انقلاب اسلامی پا برجاست' اظهار کرد: سقف انقلاب اسلامی ظهور است و تا ظهور محقق شود ما در انقلابیم و اگر روحیه انقلابی را از ما بگیرند خدا می داند چه بر سر انقلاب می آید.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی در ایران، یمن، سوریه، عراق، عربستان ادامه دارد و جمهوری اسلامی برای آنها الهام بخش است.

وی تصریح کرد: اگر می خوهیم جامعه آرمانی که قرآن می گوید نشان دهیم باید کارکرد دین را نشان دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها