ائتلاف عربستان و آمریکا؛ به‌دنبال ایجاد ناامنی در ایران

کد خبر: 558215

ائمه جمعه شهرستان‌های کرمانشاه تأکید کردند: هدف اصلی ائتلاف جدید عربستان و آمریکا سرایت‌دادن ناامنی منطقه در داخل ایران است.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام محمدطه مهری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گیلان‌غرب با اشاره به اینکه داعش با حمایت‌های مالی عربستان و آمریکا به کشتار مردم بی‌گناه اقدام می‌کند، اظهار داشت: فتنه تروریست دست‌نشانده و برنامه آمریکا، عربستان و صهیونیست است.
امام جمعه گیلان‌غرب با بیان اینکه گروه‌هاى تروریستى توسط دولت‌هاى غربى به‌ویژه آمریکا ایجاد و تقویت مى‌شوند عنوان کرد: هنگامی که آمریکا تحت عنوان داعش در سوریه و عراق هر روز با شکست مواجه می‌شود به‌طور قطع به‌سمت جنگ روانی پیش می‌رود.
مهری با اشاره به اینکه حرص، ولع و تلاش ریاض و تل‌آویو براى تشکیل یک جبهه واحد منطقه‌اى حاکی از آن است که عربستان بخشى از یک برنامه آمریکایى براى منطقه است، گفت: مدتى قبل نیز دولت فرانسه با لابى سعودى اجازه برگزارى یک همایش بزرگ به گروهک تروریستى منافقین داد.
وی یکى از مهم‌ترین نتایج این نزدیکى را آغاز حجم انبوهى از تحرکات است، دانست و افزود: این تحرکات ثابت مى‌کند این ائتلاف جدید قصد دارد فاز جدیدى از عملیات نیمه‌سخت علیه ایران را که هدف اصلى آن سرایت دادن ناامنى‌هاى منطقه به داخل ایران است آغاز کند.
مهری دو دلیل برای آغاز مجدد استراتژى عملیات نیمه‌سخت به صدر راهبردهاى ضدایرانى آمریکا عنوان کرد و گفت: پیروزى‌هاى میدانى بسیار تعیین‌کننده مقاومت در منطقه و انتظار برای نتایج انتخابات 96 و برنامه‌ریزی برای آن از مهم‌ترین ریشه‌های از سرگیری این استراتژی از طرف آمریکا است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا به‌دنبال این است که از مسیر و حوادث انتخابات 96 سکوى لازم براى پرش به‌سمت هدف راهبردى پایان انقلابی‌گرى در ایران را فراهم کند، اظهار کرد: سیر برنامه‌ریزى‌هاى ضدامنیتى علیه ایران نیز به‌گونه‌اى است که مى‌توان نتیجه گرفت زمان‌بندى آن با زمان‌بندى تحولات انتخاباتى در ایران منطبق است.
مهری با بیان اینکه برنامه‌ریزی آمریکا تبدیل انتخابات 96 به انتخابات 88 است عنوان کرد: آمریکا با پیروزی‌های منطقه به این باور رسیده که تنها راه توقف رفتار منطقه‌ای ایران ایجاد بحران امنیتی در تهران است.
غرب به‌دنبال انحراف جوانان از مسیر انقلاب است
حجت‌الاسلام علی ملکی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به اینکه ملت ایران باید هم‌چون بعد نظامی در بعد سیاسی و اقتصادی به اوج اقتدار خود دست یابد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر پنج ویژگی انقلابی بودن، انقلابی‌گری، انقلابی ماندن، پایبندی به ارزش‌ها و مبانی اخلاقی و انقلابی تأکید دارند.
امام جمعه قصرشیرین با ابراز اینکه همت بلند برای رسیدن به اهداف الهی ضروری است عنوان کرد: امروز غرب به‌دنبال انحراف جوانان از مسیر انقلاب و اسلام است و این موضوع نیازمند تقویت باورهای دینی در جوانان است و این در حالی است که آینده جهان از آن ملت الهی ایران است.
وی با تذکر "باید با حساسیت در برابر دشمن جهاد کبیر داشته باشیم" گفت: باید هوشیار بود که دشمنانی همچون آمریکا دشمن ماهیتی هستند و توجه داشته باشیم که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما است.
اشراف اطلاعاتی ایران دشمن را از هدف دور کرده است
حجت‌الاسلام مجید صفدری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سرپل‌ذهاب یکی از وظایف مهم هر دولتی را بهبود وضعیت اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت و دشوار اقتصاد جهانی براساس نظر کارشناسان تنها راه نجات اقتصاد ایران اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه سرپل‌ذهاب با بیان "اقتصاد مقاومتی با استقلال اقتصادی تأثیرگذاری کشورهای ظالم و مستکبر را بر اقتصاد ما از بین می‌برد" عنوان کرد: کنار پیشرفتهای علمی، صنعتی، اقتصادی و سیاسی، تقویت توان دفاعی نیز ضروری است.
صفدری با اشاره به اینکه حکومتها و دولتهایی که دل‌های مردم را به‌همراه نداشته و مردم به آنها بدبین باشند محکوم به نابودی هستند، گفت: امروزه در دولت‌های اسلامی دولت‌ها و ملت‌ها با هم تفاهم نداشته و مردم نسبت به حاکمان خود بدبین هستند بنابراین این‌چنین حکومتهایی در برابر تهدیدات خارجی ضعیف هستند.
وی با اشاره به انهدام گروه تروریستی در کرمانشاه عنوان کرد: این اشراف اطلاعاتی و اقتدار و عکس‌العمل سریع و فوق‌العاده نیروهای امنیتی، اطلاعاتی ایران اسلامی، دشمنان را از اهدافشان دور کرده است و ملت ایران برای حفظ این امنیت به‌طور قطع به سربازان جان‌برکف نیروی اطلاعاتی، امنیتی، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی نیاز دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها