اصلانی: نمونه‌ای همچون خانم دباغ در کشور کم داریم

کد خبر: 589783

مسئول سازمان بسیج زنان کشور اظهار داشت: به جرات می توان گفت که نمونه ای همچون خانم دباغ در کشور کم داریم و برای این بانوی مبارز انقلابی آرزوی سلامتی دارم و از بسیجیان می خواهم که برای سلامتی اش دعا کنند.

خبرگزاری فارس: به نقل از بسیج، در پی بستری شدن مرضیه حدیدچی دباغ در بیمارستان، امروز هیئتی به نمایندگی از سردار نقدی،رییس سازمان بسیج مستضعفین- به عیادت وی رفتند. مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان که مسئولیت این هیئت رابه عهده داشت، در حاشیه این عیادت با اشاره به مجاهدت های این بانوی انقلابی گفت: خانم دباغی یک اسطوره تمام معنا و شیر زن مجاهدی است که به عنوان تکلیف برای دفاع از اسلام و مبارزه با ظلم در زمان رژیم ستمگر شاه قیام کرد و بارها شکنجه شد اما دست از فعالیت های خود برنداشت.

وی ادامه داد: مجاهدت های این بانونی نمونه انقلابی به داخل کشور محدود نمی شود و شاهد مجاهدت های وی در لبنان هم هستیم و باید گفت که وی الگوی زن مجاهد انقلابی است.
اصلانی تاکید کرد: به جرات می توان گفت که نمونه ای همچون خانم دباغی در کشور کم داریم و برای این بانوی مبارز انقلابی آرزوی سلامتی داریم و امیدوارم که حالشان روز به روز بهتر شود و از بسیجیان می خواهم که برای سلامتی خانم دباغ دعا کنند.
مسئول سازمان بسیج زنان کشور در پایان گفت: خانم دباغ به عنوان شیر زن انقلابی، نمونه خوبی برای نسل جوان و پشتوانه گران قدری برای دختران جامعه است که بیش از نیم قرن مجاهدت در سابقه انقلابی خود دارد و واقعا سرباز نمونه ولایت فقیه هستند.

گفتنی است، مرضیه حدیدچی دباغ به دلیل عارضه قلبی و ریوی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران بستری است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها