تخریب رقبای احتمالی به علت کارنامه ناموفق دولت است/ آزادی بیان برای اصلاح‌طلبان تنها یک شعار است

کد خبر: 608826

افرادی که تا پیش از انتخابات 92 جزو منتقدین بودند و دم از آزادی بیان و حق فعالیت آرادانه رقیب می زدند، امروز که قدرت را در دست گرفته اند، مستبدانه درصدد تخریب رقبای خویش برآمده اند.

تخریب رقبای احتمالی به علت کارنامه ناموفق دولت است/ آزادی بیان برای اصلاح‌طلبان تنها یک شعار است
منتقدین دیروز و مجریان امروز، مستبدانه هر رقیبی را تخریب می کنند
سرویس سیاسی فردا: رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در گفت و گو با فردا ضمن انتقاد از تخریب های ناجوانمردانه و گسترده بخشی از بدنه اصلاح طلب و هوادار دولت علیه چهره های شاخص اصولگرایی تصریح کرد: افرادی که تا پیش از انتخابات 92 جزو منتقدین بودند و دم از آزادی بیان و حق فعالیت آرادانه رقیب می زدند، امروز که قدرت را در دست گرفته اند، مستبدانه درصدد تخریب رقبای خویش برآمده اند.
سروری با بیان اینکه این اقدامات تبعات منفی برای اصلاح طلبان نزد افکار عمومی خواهد داشت، تاکید کرد: حافظه تاریخی مردم هرگز فراموش نخواهد کرد که شعاردهندگان دیروز به چه شکل بر منتقدین و رقبای شان می تازند. آن ها ثابت کردند که مفهومی به نام آزادی بیان و احترام به رقیب تنها در حد حرف برایشان اهمیت دارد و از سخن تا عمل فرسنگ ها فاصله دارند.
دبیرکل حزب رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کارنامه دولت نزد افکارعمومی مردود است. اوضاع اقتصاد و معیشت مردم طی 3 سال اخیر بدتر شده و از طرف دیگر دولت تدبیر و امید تمام تخم مرغ هایش را در سبد برجام چیده بود که همه را از دست داد. در چنین شرایطی لاجرم رو به فرافکنی، تخریب و بعضا اتهام زنی می آورند تا افکارعمومی را منحرف کنند که البته مردم ثابت کرده اند دیگر فریب این پروژه های عوام فریبانه را نخواهند خورد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها