صف آقازاده‌ها، و وزنه‌برداران و کشتی‌گیران و هنرپيشه ها مقابل بهشت!

کد خبر: 646771

کشتی گیران و وزنه برداران و بازیگران سینما و افرادی از «چهره»ها و از همه مدعی‌تر آقازاده‌ها برای به دست گرفتن سرنوشت و کار و بار تهران صف کشیدند؛ جایی که باید متخصصان امور شهر و شهرسازی و آسیب‌شناسان شهری و افراد متخصص و متدین وارد به امور ، پا به میدان بگذارند ، حالا در غیاب آنان که غیرت مسئولیت پذیریشان کم است ، جای کسانی شده است که یک چهره دارند و صد آرزو برای خود و هزار مدعا برای مردم.

روزنامه جوان: کشتی گیران و وزنه برداران و بازیگران سینما و افرادی از «چهره»ها و از همه مدعی‌تر آقازاده‌ها برای به دست گرفتن سرنوشت و کار و بار تهران صف کشیدند؛ جایی که باید متخصصان امور شهر و شهرسازی و آسیب‌شناسان شهری و افراد متخصص و متدین وارد به امور ، پا به میدان بگذارند ، حالا در غیاب آنان که غیرت مسئولیت پذیریشان کم است ، جای کسانی شده است که یک چهره دارند و صد آرزو برای خود و هزار مدعا برای مردم.

حالا با آغاز ثبت نام پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران همزمان با آغاز سال جدید و فصل بهار دوباره شاهد حضوراین عده از جمله هنرمندان، ورزشکاران، سیاسیون و آقازاده‌ها براي ورود به شوراي شهر تهران هستيم به گونه اي که در پنجمين روز ثبت نام شوراها هزار و 191نفر براي «بهشتي» شدن صف کشيده‌اند. ويژگي تازه انتخابات دوره پنجم شوراها اما ظهور و بروز پديده آقازاده ها در ميان داوطلبان حضور در بهشت است. انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار است همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۶) در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار شود. ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی از روز یک‌شنبه (30 اسفند) آغاز شده و تا یک‌شنبه(ششم فروردین) ادامه دارد.

کارنامه مردود ورزشکاران و هنرمندان در شوراي چهارم

چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران روزهای آخر را سپری می‌کند؛ شورایی که در چهار سال گذشته با حواشی مختلفی همراه بود. تیم شورای چهارم ترکیبی از اصلاح طلبان، اصولگرایان، هنرمندان و ورزشکاران بود؛ ‌چهره هايي که در طول عملکرد چهارساله شان کارنامه درخشاني از خود به‌جا نگذاشتند و به رغم ماموريت متفاوت شوراي شهر شاهد سياسي کاري هاي برخي از اين چهره ها بوديم. کارنامه عملکرد تخصصي شوراها اما چندان چنگي به دل نمي زند و ورزشکاران و هنرمندان نشسته بر صندلي‌هاي بهشت در رأس اين مردودي‌ها قرار دارند. افرادي که کارنامه عملکردي شان از بس که خالي است تلاش داشتند ، آن را با عکس‌هاي سلفي پر کنند يا چهره هايي که به جاي حل و فصل مشکلات شهر ،‌گردشگري و موج سواري‌هاي سياسي را تجربه کردند تا جايي که حاضر به چشم پوشي از کرسي‌هاي بي دغدغه همچون رياست کتابخانه ملي شدند.

هزينه‌هاي ميلياردي «بهشتي شدن»!

حال تب و تاب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به اوج رسیده است و از 30 اسفند 95 تا چهارم فروردین 96 بیش از هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کرده‌اند که فقط 21 نفر از آنها بر صندلی‌های سبز شورا می‌نشینند. جناح‌های مختلف نیز لیست‌هایی را برای شورای پنجم تهران بسته‌اند که هنوز آمار رسمی و دقیقی از اعضای این لیست منتشر نشده است. در اين ميان افرادی هم هستند که برای حضور در لیست‌ها میلیاردی خرج می‌کنند، فقط براي اينکه «بهشتي» شوند و خدمت کنند!

پديده آقازاده‌ها اين بار در شورا

با گذشت چند روز از ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر تهران بازهم هنرمندان و ورزشکاران از این صحنه دور نماندند و حضور چشمگیر خود را به نمایش گذاشتند و در این دوره با پدیده ثبت نام آقازاده‌ها هم مواجه شدیم. شورای چهارم 31 عضو داشته است که تاکنون ابوالفضل قناعتی، حبیب کاشانی، مختاباد، انصاری، رضا تقی‌پور، حسین رضازاده، محمد حقانی، محسن پیرهادی، محمد مهدی تندگویان، اسماعیل دوستی، هادی ساعی، علیرضا دبیر، صابری، مجتبی شاکری، عبدالمقیم ناصحی و الهه راستگو ثبت نام کرده‌اند.

رشد 3 برابري کانديداهاي شوراها درکشور

علی‌اصغر احمدی، رئیس ستاد انتخابات کشور مي‌گويد:‌تعداد داوطلب کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به دوره قبل سه برابر شده است، البته پیش بینی می‌کنیم شنبه و یک‌شنبه تعداد بیشتری مراجعه خواهند کرد.رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات وزارت کشور هم مي‌گويد: در روز چهارم، 28 هزار و 582 نفر در کل کشور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور ثبت نام کردند. سیدرمضان شجاعی کیاسری مي‌افزايد: از 28 هزار و 582 نفر ثبت نامی روز چهارم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 27 هزار و 84 نفر مرد و یک هزار و 498 نفر زن بودند.داوطلبان ثبت نام کرده در روز چهارم برای شوراهای اسلامی شهر 5 هزار و 559 نفر بودند که از این تعداد 622 زن و 4 هزار و 937 مرد هستند.آنطور که وي توضيح مي‌دهد همچنین داوطلبان ثبت نامی روز چهارم برای شوراهای اسلامی روستا، 23 هزار و 23 نفر بودند که از این تعداد 876 زن و 22 هزار و 147 نفر مرد هستند.حمله وزنه برداران، کشتي گيران و هنرمندان به بهشت آرزوهايشان در حالي است که هنوز جوهر کارنامه عملکردي شان در شوراي چهارم خشک نشده؛‌کارنامه‌اي که بي‌ترديد مردم را براي انتخاب درست هدايت خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها