مردم و انتخاب مرد میدان رو به رو

کد خبر: 655959

یکی از دغدغه‌های مردم در ایام انتخابات، شناسایی و رسیدن به نامزدی است که درک درستی از خواسته‌های آنها داشته باشد و برای تحقق این خواسته‌ها، بهترین راهکار را ارائه کند. از میان نامزدهایی که در این دوره از رقابت‌های ریاست جمهوری به میدان آمده‌اند و براساس برآوردهای اولیه می‌توان آنها را مورد تأیید شورای نگهبان دانست، برخی دارای کارنامه‌ای مشخص و موفق در کار اجرایی هستند و برخی دیگر متاسفانه با وجود اعتماد عمومی، کارنامه‌ای بسیار ضعیف در خدمت به مردم و حل معضلات کشور دارند که قطعاً افکار عمومی دیگر به آنها اعتماد نخواهد کرد.

روزنامه صبح نو: یکی از دغدغه‌های مردم در ایام انتخابات، شناسایی و رسیدن به نامزدی است که درک درستی از خواسته‌های آنها داشته باشد و برای تحقق این خواسته‌ها، بهترین راهکار را ارائه کند. از میان نامزدهایی که در این دوره از رقابت‌های ریاست جمهوری به میدان آمده‌اند و براساس برآوردهای اولیه می‌توان آنها را مورد تأیید شورای نگهبان دانست، برخی دارای کارنامه‌ای مشخص و موفق در کار اجرایی هستند و برخی دیگر متاسفانه با وجود اعتماد عمومی، کارنامه‌ای بسیار ضعیف در خدمت به مردم و حل معضلات کشور دارند که قطعاً افکار عمومی دیگر به آنها اعتماد نخواهد کرد.
در میان نامزدهایی که دارای سابقه اجرایی هستند نیز وجود تجربه‌های کلان مدیریت کشور و توانایی لازم برای برعهده گرفتن مسوولیت اداره کشور،حائز اهمیت است. به ویژه در شرایطی که کشور چند سالی گرفتار بی عملی و ناکارآمدی‌های مفرط بوده و دولت مستقر تلاشش این بوده که کشور را به شیوه گفتار درمانی اداره کند و نتیجه انباشت توقع‌های ملی برای چاره سازی، مطالبات بر زمین مانده آنهاست.

نکته مهم در این روند، توجه ویژه به شعار تعیین شده سال یعنی «اقتصاد مقاومتی؛تولید داخلی و اشتغال» است که خواست محوری افکار عمومی نیز هست و نامزدی پیشرو خواهد بود که برای تحول اقتصاد کشور برنامه مدون و عملیاتی دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد