هدیه فلسطینی ها برای روز تولد نخست وزیر اسرائیل

کد خبر: 769373

آن ها می خواستند این قرار داد را به عنوان هدیه روز تولد به شیمون پرز نخست وزیر اسرائیل تقدیم کنند! همین خوشامدگویی به شیمون پرز موجب فراموشی ده هزار اسیر فلسطینی در بند شد. در واقع سازمان آزادی بخش فلسطین فقط به دنبال راضی کردن اشرائیل بود نه حل مشکلات فلسطین!»

هدیه فلسطینی ها برای روز تولد نخست وزیر اسرائیل

سرویس سیاسی فردا: سیمر قنطار از اسیران شناخته شده‌ی لبنانی که سی سال از جوانی خود را در زندان های رژیم صهیونیستی گذراند و بعد از مبادله و آزادی توسط حزب الله لبنان، اسرائیل او را درسوریه ترور کرد در کتاب خاطرات خود که به همت دکتر یعقوب توکلی و با عنوان «حقیقت سمیر» از سوی حوزه هنری منتشر شده است به بیان خاطرات خوداز دوران اسارات و مسائل و تحولات مرتبط با فلسطین پرداخته است.

هدیه فلسطینی ها برای روز تولد شیمون پرز در بخشی از این کتاب، سمیر در مورد دلیل شتابزدگی سازمان آزادی بخش فلسطین(یاسرعرفات) برای بستن قرار دادن اسلو با رژیم جعلی اسرائیل سخن گفته است «بهانه شتابزدگی یاسر عبدربه،احمدی غرایا و محمود عباس(نمایندگان فلسطین در این مذاکرات) در تنظیم قرارداد اسلو بسیار جالب است؛ آن ها می خواستند این قرار داد را به عنوان هدیه روز تولد به شیمون پرز نخست وزیر اسرائیل تقدیم کنند! همین خوشامدگویی به شیمون پرز موجب فراموشی ده هزار اسیر فلسطینی در بند شد. در واقع سازمان آزادی بخش فلسطین فقط به دنبال راضی کردن اشرائیل بود نه حل مشکلات فلسطین!»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها