مشکلات متقاضیان مسکن مهر پردیس باجدیت پیگیری شود

کد خبر: 787101

دکتر سید فرید موسوی گفت: رفع مشکلات متقاضیان مسکن مهر پردیس باید با اراده و جدیت بیشتری پی‌گیری شود.

مشکلات متقاضیان مسکن مهر پردیس باجدیت پیگیری شود
سرویس سیاسی فردا: دکتر سید فرید موسوی گفت: رفع مشکلات متقاضیان مسکن مهر پردیس باید با اراده و جدیت بیشتری پی‌گیری شود.
عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران به همراه فاطمه سعیدی، نماینده محترم شهر تهران ظهر امروز (۵ اسفند) در جلسه‌ای پای سخنان متقاضیان مسکن مهر پردیس نشسته و مشکلات فاز‌های مختلف مسکن مهر پردیس را بررسی کردند.
در ابتدای جلسه دکتر سید فرید موسوی، عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به تلاش‌های نمایندگان استان تهران برای حل مشکلات متقاضیان، گفت: نمایندگان تهران تاکنون جهت رفاه حال مردم و متقاضیان از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مسکن مهر پردیس کوتاهی نکردند، اما شواهد و گزارش‌ها حاکی از آن است که متاسفانه اراده جدی در راستای حل مشکلات وجود نداشته و اقدامات اساسی برای حل معضلات صورت نگرفته است.
دکتر سید فرید موسوی ادامه داد: متاسفانه متقاضیان با مشکلات ریز و درشت در این مجموعه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، و به جای تلاش در کاهش آلام و رنج آنها، عده‌ای سعی دارند کوتاهی‌ها و عدم توان خودشان در انجام وظایف را به گردن مردم و نمایندگان آن‌ها در مجلس بیاندازند. حتی احترام به کرامت و حقوق شهروندی و اعتراض به حق متقاضیان نیز توسط آقایان رعایت نمی‌شود.
او گفت: ما به طور جدی به دنبال حل مشکلات متقاضیان هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک پرونده مسکن مهر پردیس بسته شود.
اتهام زنی، فرافکنی، انداختن مشکل به گردن این و آن، تلاش در تهدید متقاضیان و وادار به سکوت کردن آن‌ها امری نیست که مانع تلاش نمایندگان در انجام وظیفه در احقاق حقوق مردمی باشد که شایسته بهترین‌ها بوده و براساس قول دولت جمهوری اسلامی ایران به امید خانه‌دار شدن نشسته‌اند.
هرچند بسیاری از مشکلات ریشه در اقدامات بانیان مسکن مهر در کشور دارد، ولی نباید هزینه سؤ مدیریت و تصمیمات شتابزده طی ادوار مختلف را متقاضیان مسکن مهر پرداخت کنند.
در ادامه جلسه، برخی از متقاضیان و ساکنان مسکن مهر که از فاز‌های مختلف پردیس درجلسه حضور داشتند به بیان مشکلات به تفکیک هر فاز پرداختند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها