مجتهد شبستری: مردم زیر فشار مشکلات اقتصادی هستند

کد خبر: 867615

نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان با اشاره به عدم حضور رئیس‌جمهور در اجلاسیه خبرگان گفت: امیدواریم نطق‌ها و سخنرانی‌ها به سمع رئیس جمهور برسد و مطالبات مردم و اعضای خبرگان را اجرایی کنند.

مجتهد شبستری: مردم زیر فشار مشکلات اقتصادی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان با اشاره به عدم حضور رئیس‌جمهور در اجلاسیه خبرگان گفت: امیدواریم نطق‌ها و سخنرانی‌ها به سمع رئیس جمهور برسد و مطالبات مردم و اعضای خبرگان را اجرایی کنند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این روز‌ها در رأس مشکلات کشور، مشکلات اقتصادی قرار دارد و تورم، گرانی و بیکاری غوغا می‌کند، گفت: مردم زیر فشار اقتصادی قرار دارند و ما به عنوان نماینده مردم و همچنین خبرگان رهبری- که امام فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید- پیروی عمل به فرمایش رهبری، از رؤسای قوا دعوت کنیم تا پاسخگو باشند.

وی افزود: سران قوا در راس مدیریت هستند و مسئولان استانی و ... ذیل آن‌ها هستند. قوه مقننه می‌تواند با قانون‌گذاری اشکالات اقتصادی را برطرف کند و در زمینه نوسانات ارزی و بازار سکه و بیکاری جوانان، قوانینی تنظیم کند که مشکل کم شود.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه از رئیس قوه قضاییه می‌خواهیم جلوی این احتکارات گرفته شود و سریع‌تر این مسئله دنبال شود، گفت: این رسیدگی اسباب تشفی خاطر مردم می‌شود و انتظار داریم قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی برخورد جدی کند. البته رئیس جمهور به این جلسه نیامدند، ولی امیدواریم نطق‌ها و سخنرانی‌ها به سمع رئیس جمهور برسد و مطالبات مردم و اعضای خبرگان را اجرایی کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها