آیت الله حسینی بوشهری: مسئولان نباید مردم را ناامید کنند

کد خبر: 904688

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: کشور و مردم در شرایط خوبی از لحاظ اشتغال، معیشت و اقتصاد قرار ندارند و با وجود این مشکلات مسئولان نباید مردم را ناامید کنند.

آیت الله حسینی بوشهری: مسئولان نباید مردم را ناامید کنند

خبرگزاری مهر: آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام شد، بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های کمیته امداد مردمی بودن آن است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های کمیته امداد به صورت مستمر دغدغه مردم را دارند، افزود: نیرو‌های کمیته امداد تعامل خوبی با مردم دارند و به رفع مشکلات آن‌ها مشغول هستند.

امام جمعه قم بیان کرد: امید دادن موجب تقویت روحیه و مقاومت در برابر مشکلات شده و مردم بهتر می‌توانند از گرفتاری‌ها عبور کنند.

وی گفت: دعای محرومان و نیازمندان جامعه موجب افزایش رحمت خداوند نسبت به کمیته امداد و موفقیت بیشتر این کمیته می‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دستاورد‌های کمیته امداد در خدمت به نیازمندان قابل تقدیر است، افزود: با وجود وضعیت اقتصادی کشور اقدامات کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان قابل تقدیر است.

امروز جامعه نیازمند مسئولانی است که به محرومان خدمت رسانی کنند

وی بیان کرد: امروز جامعه نیازمند مسئولانی است که به محرومان خدمت رسانی کنند، برای خدا قدم بردارند و خالصانه برای عزت نظام، انقلاب و رفع محرومیت تلاش کنند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به لزوم توجه به ایجاد امید در جامعه اسلامی به عنوان یک موضوع اساسی، افزود: امید، بیان مناسب، نگاه روشن، اقدام عملی و حضور جدی موجب افزایش عنایت خداوند می‌شود و کمیته امداد نیز در تقویت امیدواری مردم موفق بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر کشور و مردم در شرایط خوبی از لحاظ اشتغال، معیشت و اقتصاد قرار ندارند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، مسئولان نباید مردم را ناامید کنند.

وی بیان کرد: تلاش کمیته امداد برای خدمت رسانی به نیازمندان و مستضعفان قابل تقدیر است و امیدواریم این کمیته بتواند در آینده به اهداف بیشتری دست یابد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها