خجسته: باید مانند دوران جنگ، هنر مقابله با تحریم‌ها را داشته باشیم

کد خبر: 909726

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید همانند دوران جنگ، هنر مقابله با تحریم‌ها را داشته باشیم تا بتوانیم از آن‌ها سربلند خارج شویم.

خجسته: باید مانند دوران جنگ، هنر مقابله با تحریم‌ها را داشته باشیم

خبرگزاری ایسنا: امیر خجسته پیش ازظهر امروز (پنجشنبه) در شورای برنامه ریزی استان همدان، با بیان اینکه باید نگاه به درون باشد و باوجود تحریم‌ها با برنامه‌های خوب اقتصادی از آن‌ها عبور کنیم، اظهار کرد: باید همانند دوران جنگ، هنر مقابله با تحریم‌ها را داشته باشیم تا بتوانیم از آن‌ها سربلند خارج شویم.

وی با بیان اینکه هم اکنون قدرت نظامی در منطقه هستیم، افزود: در دوران جنگ با دست خالی بودیم و اکنون توانسته ایم به قدرت منطقه تبدیل شویم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری امیال فتنه اقتصادی دشمن در کشور است، دشمن می‌خواهد با تمام ترفند‌ها معیشتی مردم را تحت فشار قرار دهد.

وی تاکید کرد: در اولویت بندی‌های بودجه، معیشت مردم، بهداشت و درمان، بنیه دفاعی در راس امور قرار دارند که حاکمیت و دولت باید به آن‌ها توجه کند.

خجسته عنوان کرد: اقشار آسیب پذیر، بازنشستگان، فرهنگیان باید در بودجه به صورت خاص دیده شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: همدلی همگرایی و هم‌افزایی در مجمع نمایندگان استان و مسئولان ارشد استان وجود دارد که در سال‌های گذشته بی سابقه بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها