میرسلیم: اجازه ندهیم رسوبات فساد باعث له شدن آزادی ایران شود

کد خبر: 926492

میرسلیم گفت: ما باید آزادی که اساس انقلاب است را حفظ کرده و نگذاریم رسوبات فساد باعث له شدن آزادی این کشور بزرگ گردد.

میرسلیم: اجازه ندهیم رسوبات فساد باعث له شدن آزادی ایران شود

باشگاه خبرنگاران جوان: سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جشن پیروزی انقلاب و میلاد حضرت فاطمه (س) که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به تاریخ‌های مهم در انقلاب اظهار داشت: باید بدانیم ایجاد کننده‌ها و موسسین این انقلاب از ابتدا با تمام توان عمل کرده و پذیرش و پیروی مردم از این انقلاب از صمیم قلب در پایداری این انقلاب امری بسیار کمک کننده بوده است. در حقیقت نسل جدید در ادامه نسل گذشته، با تداوم انقلاب و ادامه ارزش‌های آن فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به پشتوانه مردمی انقلاب افزود: ماندگاری این انقلاب به فعالیت نسل جدید وابسته است. تفاوت تعریف آزادی دانشجویان نسل جدید با دانشجویان سال‌های ۵۷ بسیار متفاوت است و دانشجویان باید آن تعریف را به درستی فهمیده و درک کنند. آزادی برای جوانان ۵۷ به معنای رهایی از یوق ظلم استکبار بود؛ ما دانشجویان ۵۷ معتقد بودیم نباید عده‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود تعیین کننده سرنوشت و ساختار ایران باشند. استکبار هنوز هم نمی‌تواند روی پا ایستادن ایران را قبول کند

این عضو تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: استکبار هنوز هم نمی‌تواند انقلاب و روی پا ایستادن ایران را قبول کند. ما در انقلاب و جنگ تحمیلی هشت ساله با وجود مشکلاتی عدیده کشور پیروز شدیم. با بررسی و مقایسه انقلاب ایران و انقلاب دیگر کشور‌ها شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی ایران در رتبه و جایگاهی خوب قرار دارد و تجربیات و دستاورد‌های علمی بسیاری عایدمان شده است.

میرسلیم ادامه داد: در زمان طاغوت قانون گریزی با افتخار انجام می‌شد و یک مبارزه بود؛ و این رفتار زشت را برای انقلاب به ارث آوردیم تا جایی که مراجع با فتوا جلوی آن را گرفتند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: بررسی تاریخ نشان می‌دهد حملات چنگیز و تیمور و ظلمی که به مردم ایران شد، مردم برای بقای خود و خانواده شان چاپلوسی و تملق را در پیش گرفتند. همانطور که جمالزاده در یکی از کتاب هایش به آن اشاره می‌کند این رفتار به مردم ایران در طول قرن‌های زیادی تحمیل گردیده است.

میرسلیم درباره اهداف چهل ساله دوم انقلاب گفت: باید تلاش کنیم تا رسوبات فساد دوران پهلوی را که بعضی‌ها بعد از انقلاب با خود به ارث آورده‌اند از بین ببریم. برای این زدودن خون و شهید لازم است. برای ماندگاری و تداوم انقلاب و احقاق آرمان‌هایی همچون صداقت، عدالت و حق باید بسیار تلاش کرده و بجنگیم.

وی در پایان یادآوری کرد: ما باید آزادی که اساس انقلاب است را حفظ کرده و نگذاریم رسوبات فساد باعث له شدن آزادی این کشور بزرگ گردد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها