صالحی: انقلاب اسلامی تحولات عمیق جهانی در پی داشت

کد خبر: 974572

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بشر است، خاطر نشان کرد گذشت زمان تحولات عمیق، سریع و فراگیر ناشی از انقلاب اسلامی را مشخص خواهد کرد.

صالحی: انقلاب اسلامی تحولات عمیق جهانی در پی داشت

خبرگزاری تسنیم: علی اکبر صالحی امروز (یکشنبه) در دومین روز دهه مبارک فجر در مرقد مطهر امام راحل حاضر شد و پس تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امام سنگر‌ها و خاک‌ها را زدود و گوهر تابناک دین را مجددا به نمایش گذاشت و از آنجایی که دین براساس فطرت انسان بنا نهاده شده همه مردم، به این حرکتی که امام بزرگوار آغاز کننده آن بود، گرویدند و این انقلاب آغاز و جمهوری اسلامی برپا شد.

وی که اخیرا تحت تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است در ادامه خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بشریت است و گذر زمان این را نشان خواهد داد که از زمانی که انقلاب اسلامی رخ داده تحولات بعد از آن در جهان، تحولاتی عمیق، فراگیر و سریع بوده است.

به گزارش ایرنا، صالحی به عنوان مثال به فروریزی اتحاد جماهیر شوروی، و شرایطی که الان در آمریکا به وجود آمده و مانند گرویدن جوانان به دین و جدا شدن آن‌ها از پوچ گرایی اشاره کرد، ادامه داد: در غرب پوچ‌گرایی غوغا می‌کرد، ولی امروز بعد انقلاب اسلامی گرایش به دین، خداباوری و دین‌باوری روز به روز در میان جوانان بیشتر می‌شود.

رییس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: امام (ره) کاری کرد که واقعا انسان‌ها مجددا چشم‌های خود را شست و شو کرده و حقیقت ناب را دیدند.

وی یادآور شد: بحث مهم دیگری که امام (ره) با این انقلاب پی‌ریزی کردند مقابله با ظلم و یاری مظلوم است که این یکی از اصول پایدار انقلاب اسلامی است که باعث می‌شود انقلاب اسلامی و مقابله با ظلم روز به روز ریشه‌دارتر شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها