ترکان: مجلس دهم در کار دولت دخالت می‌کرد

کد خبر: 994173

برخی مدیران و وزیران حاضر نمی‌شدند شام بدهند یا امتیازاتی خاص را در اختیار نمایندگان قرار دهند به همین دلیل هم از جانب مجلس دهم حمایت نمی‌شدند.

ترکان: مجلس دهم در کار دولت دخالت می‌کرد

روزنامه آرمان ملی: اکبر‌ترکان با بیان اینکه من در رفتار نمایندگان مجلس یازدهم نشانه‌ای از اینکه قصد هجوم به دولت را داشته باشند مشاهده نمی‌کنم، گفت: مجلس دهم به‌شکل بی‌سابقه‌ای در امور اجرایی مداخله کرد و نمایندگان در مناطق خود در عزل و نصب مدیران دخالت‌های بیجای بسیاری داشتند... به‌عنوان مثال در دولت احمدی‌نژاد او این اجازه را نمی‌داد که نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها دخالت کنند.

وی ادامه داده است: دوره دهم مجلس اما بیشترین دخالت را در این زمینه داشت در واقع پس از انتخابات نمایندگان به جان دستگاه‌ها افتادند که برخی مدیران را عوض کنند و جایگزین آنها را از همراهان خودشان انتخاب کردند و حتی این موضوع به شرکت‌ها هم رسید و نمایندگان به شرکت‌ها هم در لابی فشار آوردند درنهایت در دوره اخیر مجلس دخالت نمایندگان به حد اعلای خود رسید و جزو وظایف نمایندگان هم نبود. برخی مدیران و وزیران حاضر نمی‌شدند شام بدهند یا امتیازاتی خاص را در اختیار نمایندگان قرار دهند به همین دلیل هم از جانب مجلس دهم حمایت نمی‌شدند.

ترکان در ادامه با اشاره به مسائل امروز کشور گفت: تمام مشکلات امروز کشور نشأت گرفته از تحریم‌ها و مشکلاتی است که ایالات متحده برای کشور ما پدید آورده، هرکس جز این می‌گوید در فهم سیاسی مشکل دارد و باید دیدگاه خود را عوض کند. آب از جای دیگری گل شده و نمی‌توانیم از درون به‌دنبال آن بگردیم. کسانی که همنوا با ترامپ در داخل تاختند و سیاست‌های ترامپ کشور ما را به این وضع امروز دچار کرده است و دولت پنهانی هم وجود ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها