دیدار ویدئوکنفرانسی دانشجویان با رهبر انقلاب

کد خبر: 994584

عنایت خاص رهبری عزیز و تاکید ایشان بر انجام دیدار رمضانی دانشجویان سبب شد حتی در ویژه‌ترین شرایط دنیا و کشور که بسیاری از فعالیت‌های روزمره و عادی تعطیل شده، این دیدار برگزار شود و درتاریخ ثبت شود که ارتباط دو سویه رهبر انقلاب هیچ گاه با دانشجو و دانشگاه قطع نشد.

دیدار ویدئوکنفرانسی دانشجویان با رهبر انقلاب

خبرگزاری فارس: تا ساعاتی دیگر دیدار ویدئوکنفرانسی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی یادداشتی در صفحه شخصی خود درباره این دیدار نوشت: بعد از شیوع کرونا در کنار دغدغه‌های گوناگون دوستان دانشجو و تشکل‌های دانشجویی یکی از مسائل مهم هم برگزاری یا عدم برگزاری دیدار خاطره انگیز رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب بود.

عنایت خاص رهبری عزیز و تاکید ایشان بر انجام این دیدار سبب شد حتی در ویژه‌ترین شرایط دنیا و البته کشور که بسیاری از فعالیت‌های روزمره و عادی تعطیل شده است، این دیدار امروز برگزار شود و درتاریخ ثبت شود که ارتباط دو سویه رهبر فرزانه انقلاب هیچ گاه با دانشجو و دانشگاه قطع نشد.

باز هم امروز فرزندان رهبر انقلاب جدی‌ترین و صریح‌ترین نقدهایشان به شرایط کشور را مطرح می‌کنند، دانشجویانی که بریده از گروه‌های سیاسی و احزاب قدرت و ثروت جدی‌ترین و آرمانی‌ترین سخنان را خواهند گفت و همه دلسوزان انقلاب را نسبت به آینده این مرز و بوم دلگرم خواهند کرد، جلسه امروز به شکل ارتباط تصویری خواهد بود و البته بعد منزل نبود در سفر روحانی.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها