تحسین رئیسی به علت برخورد بدون اغماض با فساد درون قوه قضائیه

کد خبر: 1003208

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به برپایی دادگاه اکبر طبری معاون اجرایی دفتر رئیس سابق قوه قضائیه گفت: با برخورد بدون اغماض با متخلفین موافقم و آیت الله رئیسی را به پاس حضور قاطع در میدان مبارزه با فساد کرده تحسین می‌کنم.

تحسین رئیسی به علت برخورد بدون اغماض با فساد درون قوه قضائیه

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به برپایی دادگاه اکبر طبری معاون اجرایی دفتر رئیس سابق قوه قضائیه گفت: با برخورد بدون اغماض با متخلفین موافقم و آیت الله رئیسی را به پاس حضور قاطع در میدان مبارزه با فساد کرده تحسین می‌کنم.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برپایی دادگاه اکبر طبری و برخورد با فساد درون قوه قضائیه، اظهار داشت: من با برخورد بدون اغماض صورت گرفته با متخلفین درون قوه قضائیه موافقم.

وی با بیان اینکه وقتی اکبر طبری دستگیر شد از این اقدام آیت‌الله رئیس رئیس قوه قضائیه تجلیل کردم، افزود: رئیس جدید قوه قضائیه خدا ترس و جسور بوده و با اقتدار با فساد مبارزه کرده و در میدان مقابله با متخلفین است.

** آیت الله رئیسی خستگی ناپذیر در میدان خشکاندن ریشه فساد

عضو کمیسیون قضایی حقوقی مجلس گفت: آیت‌الله رئیسی واقع بینانه در حال مبارزه با فساد است و امیدواریم که وی مسیر خشکاندن ریشه فساد در کشور را خستگی ناپذیرانه ادامه داده و دنبال کند.

نوروزی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم قطعا از اقدامات مبارزه با فساد و شفافیت حداکثری در جهت خشکاندن ریشه متخلفین ومجرمین حمایت‌های لازم را خواهد داشت و قطعا هر نیازمندی قانونی که داشته باشد از سوی کمیسیون قضایی حقوقی و مجلس یازدهم پیگیری خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها