قالیباف فردا به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند

کد خبر: 1043473

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری از سفر محمدباقر قالیباف به این استان در ۱۷ دی‌ماه خبر داد و گفت: نظارت بر پروژه‌های در دست اقدام، راهکار برای رفع موانع پروژه‌ها و پیگیری آنها از رویکرد این سفر است.

قالیباف فردا به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری از سفر محمدباقر قالیباف به این استان در ۱۷ دی‌ماه خبر داد و گفت: نظارت بر پروژه‌های در دست اقدام، راهکار برای رفع موانع پروژه‌ها و پیگیری آنها از رویکرد این سفر است.

امیرقلی جعفری اظهار داشت: با پیگیری مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی فردا 17 دی‌ماه به استان سفر می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: مجلس دو شان قانون‌گذاری و نظارت دارد، این سفرها شان نظارتی مجلس است. نظارت بر پروژه‌های در دست اقدام، راهکار برای رفع موانع پروژه‌ها و پیگیری آن‌ها از رویکرد این سفر است.

جعفری کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان‌ها باید احصاء شود، قابلیت‌ها باید طبق سند آمایش هر استان در برنامه هفتم لحاظ شود که راه آن شنیدن مشکلات از مسئولین و مردم محلی است.

وی با تاکید بر مهمترین مطالبه‌ی استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: ایشان از هر چهار حوزه انتخابی دیدن می‌کنند، معضل آب بزرگترین چالش استان می‌باشد، دیروز با حضور رئیس مجلس، وزیر نیرو و نمایندگان استان مسائل آب بیان شد و امید است مسئله آب استان حل شود.

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با ابراز امیدواری، خاطرنشان کرد: امید است این سفر پربار و در جهت رفع موانع بر سر راه پروژه‌ها مفید باشد، از نزدیک دکتر قالیباف با مشکلات استان آشنا شوند تا در برنامه هفتم بتوانند راهکاری برای مسائل استان در نظر گیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها