علم کردن «ناسا» برای پست تدارکاتچی!

کد خبر: 1051084
علم کردن «ناسا» برای پست تدارکاتچی!

کیهان: روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد روز گذشته در مطلبی به تشکیل نهاد جدید اصلاح‌طلبان برای فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 پرداخت و نوشت: « اصلاح‌طلبان برای بهبود شرایط و راضی نگه داشتن پایگاه اجتماعی خود، باتوجه به آنکه به‌ دلیل نگرانی از کاهش مشارکت شهروندان، می‌دانند حتما باید با تمام قوا و با کاندیدایی واحد وارد میدان شوند، رو‌به تاسیس نهادی به ‌منظور اجماع‌سازی میان تمامی احزاب و نیروهای اصلاح‌طلب آورده‌اند. نهادی که در آن تلاش شده دیدگاه‌های مختلف برای اصلاح اصلاحات دیده شود اما همچنان از گوشه و کنار انتقاداتی به سبک و سیاق پیشبرد امور در این نهاد نوپا شنیده می‌شود.»

 این روزنامه همچنین نوشت: «یکی از پرسش‌ها درباره این نهاد، ریاست آن است؛ هرچند از قرار معلوم و براساس اظهارات سخنگوی حزب کارگزاران، تفاهم‌هایی میان اصلاح‌طلبان برای تعیین تکلیف کرسی ریاست این نهاد اجماع‌ساز ایجاد شده است. نهادی که طی مدت اخیر و باتوجه به آنکه هنوز عنوان دقیقی برای آن انتخاب نشده، در برخی رسانه‌ها و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی به اختصار به عنوان «ناسا» مطرح شده است. »

گفتنی است مدعیان اصلاحات در اثر شکست سهمگین در انتخابات مجلس یازدهم و همچنین اعتراض مردم به عملکرد دولت و مجلس دهم، «شعسا» (شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان) را منحل کرده و «ناسا»، مخفف «نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان» را جایگزین آن کرده‌اند.

این جریان در حالی برای حضور در انتخابات این بار، «ناسا» را عَلَم کرده‌اند که چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب همواره در فصل‌های پاسخگویی، مدعی می‌شوند رئیس‌جمهور تدارکاتچی نظام است و حتی پانزده درصد هم اختیار ندارد. آنها ضمنا با رحم اجاره‌ای خواندن دولت و روحانی -که به هیچ وجه توهین محسوب نمی‌شود- مسئولیت را از سر خود باز کرده و به کودک سر راهی فاقد پدر و مادر تبدیل کرده‌اند. با این اوصاف باید پرسید آیا می‌شود کسانی مسئولیت خسارت‌های حاصل از کار قبلی اش را نپذیرند، اما به وعده‌های آتی آنها دل خوش کرد؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها