واکنش حاجی دلیگانی به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور

کد خبر: 1056051

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رئیس‌جمهور با اظهاراتش از جمله برداشتن گام به گام تحریم‌ها به دنبال دوقطبی‌سازی در جامعه است و می‌خواهد اینگونه القا کند که عده‌ای طرفدار مذاکره و عده‌ای به دنبال تحریم‌ها هستند.

واکنش حاجی دلیگانی به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره برداشته شدن گام به گام تحریم‌ها توسط آمریکا گفت:‌ رئیس‌جمهور با اینگونه اظهاراتش به دنبال دوقطبی‌سازی در جامعه است.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور سعی دارد با این اظهاراتش اینگونه القا کند که عده‌ای به دنبال مذاکره و برداشته شدن تحریم‌ها هستند و عده‌ای هم مخالف این موضوع و خواستار ادامه تحریم‌ها هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: رئیس‌جمهور در اکثر اظهاراتش به دنبال سفسطه است و یک جمله درست را با یک جمله غلط ممزوج می‌کند و نتیجه‌گیری خود را از این کار دارد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: برداشته شدن گام به گام تحریم‌ها به هیچ‌وجه سیاست جمهوری اسلامی ایران نیست و این موضوع در قانون مصوب مجلس مبنی بر اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نیز تصریح شده است.

وی افزود: ما زمانی تعهداتمان در برجام را از سر خواهیم گرفت که طرف غربی کاملاً تحریم‌ها را بردارد و ما این اقدام آنها را راستی‌آزمایی کنیم و در این صورت است که ما تعهداتمان در برجام را از سر خواهیم گرفت.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: رئیس‌جمهور به دنبال آن است تا خود را حامی رفع تحریم‌ها نشان دهد و مخالفان برداشته شدن گام به گام تحریم‌ها حامی اصلی تحریم‌ها و عامل اصلی مشکلات معیشتی مردم معرفی کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها