وزیر پیشنهادی دفاع: ارتقای ظرفیت دفاعی را باقوت ادامه می‌دهیم

کد خبر: 1087509

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی دفاع با ارائه برنامه‌های خود این اطمینان را داد که ارتقاء ظرفیت دفاعی کشور با قوت ادامه خواهد یافت.

وزیر پیشنهادی دفاع: ارتقای ظرفیت دفاعی را باقوت ادامه می‌دهیم

محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،گفت: امروز امیر محمدرضا آشتیانی جهت ارائه برنامه های خود در کمیسیون امنیت مجلس حضور یافت و برنامه های عملیاتی خود را برای ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه دفاعی کشور ارائه کرد.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، مطالبات مردم در راستای تأمین بیشتر امنیت و منافع ملی را در این جلسه مطرح کردند. ارتقاء ظرفیت دفاعی کشور هم در حوزه پدافندی و هم در حوزه آفندی یکی از این مطالبات بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان به ویژه در حوزه دفاع یکی از مطالبات اصلی نمایندگان ارتقاء ظرفیت دفاعی کشور در حوزه آفندی و پدافندی بود. وزیر پیشنهادی دفاع با ارائه برنامه های خود این اطمینان را داد که این خط و حرکت رو به جلو با قوت ادامه خواهد داشت.

عباس زاده مشکینی تأکید کرد: همه می دانند که ظرفیت دفاعی جمهوری اسلامی ایران با سند چشم انداز ۲۰ ساله خودش را تطبیق داده است. جمهوری اسلامی ایران از منظر دفاعی و هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری اولین کشور منطقه است و این دست برتر داشتن باید با فاصله بیشتری حفظ شود.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این زمینه برنامه دارد و با چشم انداز ۲۰ ساله این کار را ادامه خواهد داد. از سوی دیگر از آنجایی که امیر آشتیانی از بدنه نیروهای مسلح است و هم در صدر و هم در ستاد کار کرده است، امیدواریم بتواند این برنامه های ارائه شده را عملیاتی کند.

عباس زاده مشکینی گفت: نکته دیگر درباره ارتقاء رفاه و کرامت پرسنل نیروهای مسلح بود که وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برنامه های خوب و جامعی را ارائه کرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها