قدیری ابیانه: رئیسی خودش به استقبال نقدها می‌رود

کد خبر: 1099363

فعال سیاسی اصولگرا درباره لزوم وجود روحیه نقد پذیری در دولت نکاتی را بیان کرد.

قدیری ابیانه: رئیسی خودش به استقبال نقدها می‌رود

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر اسبق کشورمان در استرالیا درباره لزوم روحیه نقد پذیری در دولت سیزدهم بیان کرد: البته که لازمه یک مدیریت سالم استقبال از نقدهاست که اگر نقد عالمانه و صحیح باشد باید آن را پذیرفت.

او ادامه داد: البته هر نقدی را نمی‌توان عادلانه و صحیح دانست ، ممکن است برخی نقدها صحیح نباشند. یکی از اقدامات خوب آقای رئیسی از همان ابتدا این بود که منتظر نماند تا به او نقد شود، بلکه با برخی از شخصیت‌های شاخص جریانات مختلف ارتباط گرفت و از آنها خواست تا نقدهای خود را برای رئیس جمهور ارسال کنند؛ یعنی خود به استقبال نقد رفت.

قدیری ابیانه افزود: این روشی است که سایر مسئولان هم باید در دستور کار خود داشته باشند. اگر فردی هدف خدمت به کشور دارد که رئیسی هم هدفش به کار گیری همین افراد بوده است در صورتی که حس می‌کند اشتباهی در حال صورت گرفتن است باید مایل به اصلاح آن باشد نه اینکه اصراری بر ادامه راه خطا  داشته باشد.

سفیر اسبق کشورمان تاکید کرد: معتقدم که اگر این روش ارائه نامه برای سایر مسئولان حاکمیت هم برقرار شود که افراد نظرات خود را ارائه دهند بسیار خوب است. اما نامه‌های بسیاری به دفتر ریاست جمهوری می‌رسد که باید از نامه‌های متخصصان و صاحب نظران از نامه های عادی  جدا شوند تا گم نشوند. ضمن اینکه باید نقدها در رسانه هم مطرح شود که به نظر مسئولان مربوطه برسد./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها