وزیر کشور: اجازه فتنه گری و ماجراجویی به کشورهای سلطه گر نمی دهیم

کد خبر: 1102072

دست کشورهای همسایه را در جهت همکاری و ایجاد امنیت پایدار می گیریم و اجازه فتنه گری در منطقه به کشورهایی نظیر آمریکا را نمی دهیم./ایسنا

وزیر کشور: اجازه فتنه گری و ماجراجویی به کشورهای سلطه گر نمی دهیم

 وزیر کشور با بیان "بارها ‌به قدرت‌های فرامنطقه‌ای هشدار دادیم در منطقه ماجراجویی نکنند"، گفت: امنیت خلیج فارس را با "عزت و قدرت" حفظ خواهیم کرد.

احمد وحیدی در مراسم معارفه استاندار هرمزگان، امنیت خلیج فارس را مدیون "عقلانیت و اقتدار" ایران دانست و اظهار داشت: این ‌‌امنیت ‌مدیون ‌عملکرد مقتدرانه جمهوری اسلامی بوده است و همچنان خواهد بود و ‌امنیت خلیج فارس را با "عزت و قدرت" حفظ خواهیم کرد.

‌وی با بیان اینکه "اجازه نخواهیم داد ‌کسانی خارج از منطقه بیایند و امنیت خلیج فارس را به هم بریزند"، افزود:‌‌ این موضوع را با اقتدار نشان داده‌ایم و بارها به قدرت‌های فرامنطقه‌ای هشد‌ار دادیم که در منطقه ماجراجویی نکنند.

وحیدی با تصریح به اینکه مردم در شمال و جنوب خلیج فارس با‌هم هستند، اضافه کرد:‌ رژیم منفور صهیونیستی به‌دنبال تلاش برای تحریک برخی کشورهای منطقه است، ولی ‌امیدواریم حاکمان این کشورها، عقلانیت به‌خرج دهند و اجازه ندهند که امنیت خودشان و امنیت خلیج فارس به‌خاطر فعالیت‌های مخربانه صهیونیست‌های منفور و جنایتکار خبیث به خطر بیفتد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها