هشدار درباره حضور مدیران دو تابعیتی در برخی بانک‌ها

کد خبر: 1117015

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:دستگاه نظارتی باید پس از بررسی بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌های بانک مرکزی اعلام کنند که حضور برخی افراد دو تابعیتی در راس برخی بانک‌های کشور خلاف است یا نقص قانونی در این زمینه وجود دارد.

هشدار درباره حضور مدیران دو تابعیتی در برخی بانک‌ها

محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره حضور برخی افراد دو تابعیتی در نظام بانکی کشور، گفت: دستگاه‌‌های نظارتی باید به این موضوع ورود کنند و مانع از فعالیت اینگونه افراد در اینگونه مشاغل حساس در کشور شوند.

وی با بیان اینکه باید اطمینان بخشی از عدم وجود مدیران دو تابعیتی در نظام اقتصادی کشور باید شکل بگیرد، ادامه داد: این موضوع  به جایگاه نظام اقتصادی و بانکی کشور کمک می‌کند.

نماینده کرمان در مجلس با تاکید بر اینکه اظهار نظر درباره اینکه فردی دو تابعیتی بودنش خلاف ضوابط و مقررات است را باید دستگاه های نظارتی مشخص کنند، افزود:دستگاه نظارتی باید پس از بررسی بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌های بانک مرکزی اعلام کنند که حضور برخی افراد دو تابعیتی در راس برخی بانک‌های کشور خلاف است یا نقص قانونی در این زمینه وجود دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه اگر دستگاه‌های نظارتی به مجلس گزارشی درباره افراد دو تابعیتی ارائه کند قطعا به آن ورود می‌کنیم، اظهار داشت: حدالامکان نباید از مدیران دو تابعیتی به ویژه در بخش اقتصادی کشور استفاده کرد چون ممکن است در آینده این موضوع به ضرر کشور شود./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها