سردار علی فدوی:دشمنان برای خاورمیانه خواب‌هایی دیده بودند که آشفته شد

کد خبر: 1120923

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به نقش آفرینی شهید سلیمانی و محور مقاومت در منطقه خاورمیانه، گفت: آمریکا امروز با فضاحت کامل در حال فرار از منطقه است.

سردار علی فدوی:دشمنان برای خاورمیانه خواب‌هایی دیده بودند که آشفته شد

سردار علی فدوی شامگاه سه شنبه در یادواره ۲۵۱ شهید عشایر استان سمنان در مسجد امام علی (ع) مهدی‌شهر با اشاره به نقش شهید سلیمانی در محور مقاومت، تاکید کرد: ایشان در سال‌های دفاع مقدس نقش آفرینی ویژه‌ای داشتند و یک بار دیگر در لباس جهاد در جبهه مقاومت ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت با فرماندهی شهید سلیمانی توانست در منطقه پیروزی‌های وسیعی را به دست بیاورد، افزود: نتیجه این پیروزی‌ها شکست آمریکا و ایادی استکبار است که امروز با فضاحت کامل در حال فرار از منطقه هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه خون شهید سلیمانی جریان بزرگی ساخت و علی رغم اینکه دشمنان فکر می‌کردند با شهادت او جبهه مقاومت خالی می‌ماند، امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت هستیم، ابراز کرد: امروز دشمنان نیز فهمیده‌اند که قدرت شهید سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از سردار سلیمانی بیشتر است.

فدوی با بیان اینکه دشمنان برای خاورمیانه خواب‌هایی دیده بودند که آشفته شد، گفت: هر روز که از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد شکست‌های بیشتری بر جبهه استکبار فرود می‌آید و این به برکت جبهه مقاومت و انقلاب است.

وی با بیان اینکه تفکر جهاد شهید سلیمانی باید سرلوحه مدیریت کشور باشد، ابراز کرد: امروز به الگوهایی مانند شهید سلیمانی نیاز داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید در راه مستقیم انقلاب و شهدا مصمم باشیم، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم تأثیر بگذاریم باید در راه شهدا و انقلاب باشیم و تکلیف خود را انجام دهیم.

فدوی با بیان اینکه مصمم بودن در ادامه راه شهدا لازمه پیروزی حق علیه باطل است و این وعده‌ای است که خداوند منان می‌فرمایند که اگر مرا یاری کنید پیروز می‌شوید، گفت: جبهه باطل رو به زوال و افول است و این همان نصرت الهی است.

وی با بیان اینکه شکست پی در پی سیاست‌های خصمانه دشمنان انقلاب نشان از ضعف شأن دارد، گفت: این در حالی است که امروز ایران اسلامی در اقتدار و صلابت کامل به سر می‌برد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها