زارع: شیوۀ اجرای حذف ارز ترجیحی توسط دولت مشخص نیست

کد خبر: 1122418

رحیم زارع، سنخنگوی کمیسیون تلفیق بودجۀ ۱۴۰۱:تأکید مجلس این است که اگر دولت می‌خواهد ارز ترجیحی را حذف کند، باید به‌نحوی اجرا شود که مردم آرامش معیشتی داشته باشند. در جلسۀ کمیسیون، اعضا تأکید داشتند که دولت باید برنامۀ مکتوب حاوی جزئیات اجرای این طرح مهم را به مجلس ارائه کند. هنوز هیچ متن مکتوبی دربارۀ جزئیات و شیوۀ اجرای طرح در اختیار اعضای کمیسیون تلفیق قرار نگرفته.

زارع: شیوۀ اجرای حذف ارز ترجیحی توسط دولت مشخص نیست

سرویس سیاسی فردا: رحیم زارع، سنخنگوی کمیسیون تلفیق بودجۀ ۱۴۰۱:تأکید مجلس این است که اگر دولت می‌خواهد ارز ترجیحی را حذف کند، باید به‌نحوی اجرا شود که مردم آرامش معیشتی داشته باشند. در جلسۀ کمیسیون، اعضا تأکید داشتند که دولت باید برنامۀ مکتوب حاوی جزئیات اجرای این طرح مهم را به مجلس ارائه کند. هنوز هیچ متن مکتوبی دربارۀ جزئیات و شیوۀ اجرای طرح در اختیار اعضای کمیسیون تلفیق قرار نگرفته.

 

 شیوۀ اجرای حذف ارز ترجیحی توسط دولت مشخص نیست و مجلس نمی‌داند دولت دقیقاً چه اقدامی می‌خواهد انجام دهد. مجلس با کلیت مسئله موافق است، اما اجرای آن به‌دلیل ارتباط مستقیم با معیشت مردم مهم‌تر از اصل و اهداف آن است، چراکه اگر به‌صورت دقیق اجرا نشود، ممکن است شکست بخورد و در آن صورت معیشت مردم به خطر می‌افتد. درآمد اصلی دولت از محل حذف ارز ۴۲۰۰تومانی باید صرف حمایت معیشتی از مردم شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها