نیکزاد: آمریکا در ماجرای برجام برای ما چک بی‌محل کشیده است

کد خبر: 1126616

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بر ضرورت عملی شدن جهاد تبیین در کشور تاکید کرد.

نیکزاد:  آمریکا در ماجرای برجام برای ما چک بی‌محل کشیده است

علی نیکزاد ظهر دوشنبه در همایش نیمکت‌های سوخته شهرستان میانه گفت: جهاد تبیین برای نسل جوان، اولویت امروز جامعه است چراکه دشمنان و پیاده‌نظام رسانه‌ای و فرهنگی آنها درصدد تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به اینکه بیگانگان می‌خواهند این‌طور القا کنند که جنگ هشت ساله ایران و عراق، صرفاً بر سر اختلاف مرزی بود، ادامه داد: دفاع مقدس، جنگ بر سر شرف و آزادگی و مقابله با ظلم بود.

وی افزود: تحریف حقایق تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله علیه کشورمان از برنامه‌های دشمنان است و تنزل دفاع مقدس از جایگاه دفاع از شرف؛ هویت؛ آزادگی و خاک کشور به اختلاف مرز و مالکیت اروند از جمله این تحریف‌ها است.

نیکزاد با بیان اینکه رکن تداوم انقلاب وجود رهبری واجد شرایط، مردم و تفکر و تربیت توحیدی است، گفت: بیش از ۲۴۰ هزار شهید، ۵۷۰ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده تقدیم این انقلاب شده که سندی مدون و معتبر در راه حفظ ارزش‌ها و باورهای نظام و انقلاب و دفاع از خاک کشورمان است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید برطرف شود، گفت: رفع مشکلات معیشتی و مشکل بیکاری جوانان امروز به یک اولویت اصلی تبدیل شده است.

نیکزاد سپس با اشاره به مذاکرات وین نیز گفت: آمریکا در ماجرای برجام برای ما چک بی‌محل کشیده و امروز مجموعه دولت و مجلس در تلاش هستند تا با فراهم کردن بسترهای رشد و توسعه، اقتصاد کشور را از گره دشمنان خارج کنند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها