پیشنهاد جدید کواکبیان برای احزاب اصلاح طلب

کد خبر: 1131923

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: باید برای لغو تحریم‌ها، راستی‌آزمایی و توافق پایدار و تضمین داشته باشیم.

پیشنهاد جدید کواکبیان برای احزاب اصلاح طلب

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری صبح امروز (پنجشنبه) در کنگره سالیانه این حزب اظهار داشت: اولین شاخص درمورد کسب اعتماد عمومی نظام پاسخگویی هست و این پاسخگویی باید در همه سطوح انجام شود.

کواکبیان با بیان اینکه بیش از 20 ماه از عمر مجلس گذشت ولی طرح شفافیت تصویب نشده است، تصریح کرد: ما در مجلس دهم جلودار بحت شفافیت بودیم ولی شفافیت فقط برای مجلس نیست و باید همه نهادها شفاف باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه اهمیت فسادستیزی را نمی‌بینیم و این فقط به این دولت مربوط نیست، بیان داشت: رانت ها و فرارهای مالیاتی و معافیت های مالیاتی را شاهدیم و باید تعارض منافع حل شود.

کواکبیان با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم اعتماد عمومی احیا شود، باید حاکمیت قانون صورت بگیرد، تصریح کرد: تعامل مثبت با جهان بر اعتماد عمومی اثر دارد و من با اعلام خبر حصول تیم مذاکره کننده به توافق خوشحال می‌شوم ولی باید برای لغو تحریم‌ها، راستی آزمایی و توافق پایدار و تضمین داشته باشیم.

وی افزود: رابطه سیاسی ایران و آمریکا غیر از بحت هسته ای، عراق و منطقه باید به شکلی حل شود و آن رابطه زمانی حل می‌شود که باید ببینیم براساس منابع ملی چگونه در عرض 3 تا 6 ماه برنامه ریزی می کند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری ضمن بیان اینکه ما به عنوان حزب مردم سالاری حاضریم که جبهه اصلاحات سه یا چهار حزب شود، گفت: اگر نظام حزبی حاکم شود می تواند راهکار خوبی برای جمع و جور شدن 31حزب اصلاح طلب باشد./ فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها